Jump to content
Juoksufoorumi.fi

26.5.06

karppa
 Share

Recommended Posts

Ohjelmassa oli 75min vauhtileikittelyä.

Ensimmäiset askeleet ottaessa huomasin,että tänään on leikki kaukana.

Meni rauhalliseksi pk-lenkiksi.

8.15km 60min 7.27min/km HR 133

Sen siitä saa kun yötämyöten juhlii.Ei auttanu mikään kun sykkeet vaan pomppi omaa elämää.Hiekeä tuli oikein norona.

Itseasiassa melko huvittava juoksu....

Viikon kesäleskeys sai hienon päätöksen: töistä vapaapäivä, aamulla sai kuunnella aamupalan lomassa omia levyjä (raskasta metallia) ihan kotistereoista (milloinkahan viimeksi??). Tästä innostuneena:

22 km, 1.50h, 142 ka.

Toivottavasti tämä juoksuhuumori ja rentous säilyy Suvi-iltaan saakka.

Kyllähän tää huusholli alkoikin jo tuntua vähän liian hiljaiselta ja tyhjältä...

Tuli vielä kolmaskin lepopvä pidettyä, kun tultiin vasta niin myöhään kotiin ja pää on ollut koko päivän halkeamispisteessä viimepäivien vähäisen unensaannin takia. Ke ja to mentiin villisti rappuja ylös alas joten jonkunlaista liikuntaa sekin, tänään rajoittui kaiketi 8km kävelyyn. Jos huomenna sitten sitä juoksua, kerrankin kevyempi viikko tulee väkisinkin. (:

Tämän olisi voinut varmaan laittaa tuonne tapahtumiinkin, mutta kun tapahtuma meni jo, niin kelvatkoon tämä. Anjalankosken Kaipiaisten kylässä järjestettiin tänään XXI CIPA-RT-HÖLKKÄ. Juoksutapahtuma järjestettiin siis 21. kerran, mikä on upea saavutus pieneltä kyläseuralta Kaipiaisten Kajastukselta. Tunnelma oli kotoisen lämmin, kun suurin osa ihmisistä tunsivat toisensa ja olivat olleet mukana vuosien ajan, jotkut todennäköisesti koko kahden vuosikymmenen ajan. Itse osallistuin juoksuun ekaa kertaa, koska tapahtuma on järjestetty aiemmin torstai-iltaisin ja helsinkiläiselle se on ollut vähän hankala ajankohta. Sellainen ikävä ilmiö tässä, kuten monessa muussakin pienessä tapahtumassa on, että järjestäminen on samojen vanhenevien juoksuihmisten varassa. Heiltä alkaa puhti loppua ja tapahtumien jatkuminen on vakavasti uhattuna. Saapa nähdä, onko tätäkään tapahtumaa enää ensi vuonna juoksukalenterissa

Ja itse juoksu omalta osaltani. Reitti kiersi paikallisen kuntoradan kolmeen kertaan, jolloin pituudeksi tuli noin 8,5 km. Reitti oli varsin raskas, kun samat tiukat mäet ja pururadan pehmeät kohdat piti juosta kolme kertaa. Aikaa minulla meni 39.38, millä irtosi hölkkäsarjan kuudes tila. Kyllä hapotti, mutta sainhan siitä palkinnoksi oikein pokaalin! Olen tyytyväinen suoritukseeni, vaikka aika ei niin kummoinen olekaan.