Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Hard talk hallelujah!

3.40
 Share

Recommended Posts

Karjalohjan evankelisluterilaisen seurakunnan nimi on "Karjalohjan hyvämaineinen seurakunta". Tämän seurakunnan kirkkoherrana toimii Heikki Linnavirta niminen Herra.

Ja miksikö minä tämän nyt otin kertoakseni täällä palstalla, siihen liittyy aikamoinen annos MUSTAA huumoria:

Kirkkoherramme on saanut runsaasti palstatilaa tämänpäiväisessä Länsiuusimaa-lehdessä kirjoitettuaan nettisivuillaan www.karjalohjanseurakunta.fi , Euroviisuvoittajan Lordin olevan Saatana itse. Linnavirran mukaan "Saatana voitti jumalattomien ihmisten Euroviisut 10-0.

Itse olen eronnut Linnavirran edustamasta okkultistisesta kultista jo, joten en sen enempää ota kantaa hänen mielipiteistään. Jos jotakuta kiinnostaa asia enemmän, voi lukea varoituksen sanoja enemmän paimenemme itsensä kirjoittamana.

Loppuun kirjoitan vaan: Voi hellan lettat tentään. Ei tartte kattoo leffaa "Syvä joki", toistamiseen kun täällä asuu.

Kiitos hauskasta linkistä. Karjalohjan suunnan kirkonmies on näköjään

huumoriveikkoja.

"Riivaus, kirous, Hard Rock Hallelujah… Siinä uuden uskonnon sanastoa saatanan huijaamille uuspakanoille. Odotettavissa harhaanjohdettujen sekopäiden kansalaisjuhlia, joiden viimeinen etappi on kadotus.

Mistä johtuu pahoinvointi länsimaissa? Mistä johtuvat avioerot, väkivalta kodeissa ja kaduilla? Mistä johtuu ihmisten pelot ja monet mielen sairaudet, viinanhimo ja huumausaineiden kanssa säheltäminen? Hard Rock Hallelujah ja apinasta polveutuva ihminen! Mitä sitä muuta voi näillä eväillä saada?"

Olen sanaton. Nytpä sitten tiedetään, mistä avioerot ja väkivalta johtuvat.

Lordin eräs innoittaja Alice Cooper (Vincent Furnier) oli muuten papin poika ja taisi itsekin kokea uskonnollisen herätyksen 1970-luvun lopussa juopotteluvuosiensa päätteeksi. Siitä huolimatta giljotiinit, boat ym. "jumalattomuudet" pysyivät onneksi lavashow´ssa mukana.

Mitäpä Linnavirta siihen mahtaisi sanoa?

Olen sanaton. Nytpä sitten tiedetään, mistä avioerot ja väkivalta johtuvat.

Kuin myös. Ei olisi kyllä uskonut, että kaiken pahuuden takana onkin vain yksi bändi. Minä kun olen aina kuvitellut, että ihmiset olisivat pääsääntöisesti itse vastuussa omista tekemisistään, syyntakeettomat poislukien. Mutta väärässäpä olin taas kerran. Ilmankos tulee aina niin levoton olo kun kuuntelee rokkia.