Jump to content
Juoksufoorumi.fi

25.5-06

Cyric
 Share

Recommended Posts

Kävin testaamassa uuden pyöräni.

18.5 km 48 min. syke 139

Oli aika kova tuuli, joten välillä tuntui ettei pääse eteenpäin ollenkaan. Kun taas toisinaan vauhti ylty aika kovaksikin.:eclipsee_steering:

Aika kovin kävi tärähdykset ranteisiin. Pitää varmaan hommata ajohanskat...

piti vielä lisätä..et jalat tuntuivat aika veteliltä lenkin jälkeen. Ihan ku ois ollut kännissä :tongue:

hmm... kohta pääsen syömään itse tekemääni makaroonilaatikkoa, nam

• Replies 39
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

VR 1,5 km + VK 0:43 - 8,7 km (5:00/km) - avg 172, max 185 + VR 0,9 km (yht. 11,0 km)

Yritän selvästi "tehdä kurpat" :wink: . Aikatauluongelmien takia piti lähteä lenkille jo puolilta päivin vain 2,5 tunnin hereilläolon jälkeen, ja siitähän ei mulla tule mitään. Sykkeet pomppas heti alkuun 145:een, joten verryttelin ensin sillä tahdilla ja sitten päätin vaihtaa VK:ksi, josta tuli suht kova.

Vauhti kiihtyi 5:23 -> 4:46 matkan edetessä, jälkimmäiselle puolikkaalle tuli myös pari tiukkaa nousua, jotka veivät jo selvästi happopuolelle, mutta silti piti jatkaa vielä vikan mäen jälkeen 1,5 km kovinta vauhtia. Persaus kesti, saa nähdä miten on huomenna. Älkää siis antako mun paasata enää levosta ja vammojen parantelusta mitään... :ashamed0001: Mutta ah, kun tuntui hyvältä vähän revitellä...