Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vaarojen Maraton 8-9.10.2011

Arvostele ketju:

Recommended Posts

Reissu lähestyy. Kisapaikalle on järjestynyt kuljetus ja tulevat kuulemma hakemaankin jos menee pitkään. Toinenkin kierros on kovassa harkinnassa.

Kuinka paljon meitä peräpään ultraajia mahtaa olla matkalla. Jos tähtäimessä on 15-16 tuntia niin löytyykö matkaseuraa ettei tarvitse ihan yksin ja itse pimeässä tulla toista kierrosta. Onhan matkassa GPS ja puhelimet, mutta tuntuisi turvallisemmalle jos meitä peräpään hitaimpia matkantekijöitä olisi joku muukin.

Ja siis kyseessä ensimmäinen ultra, ihmisenä olen aika hljainen enkä paljon puhu. Että jos hyvä seura ei kelpaa niin sitten minä kelpaan oikein hyvin.

Itsekin kuulun peräpään miehiin. ja ehkä niihin hiljaisiinkin :). ensimmäistä kertaa tällasessa reissussa, ja maaliinpääsy tähtäimenä. säätietoja tulee tsekkailtua jatkuvasti. ja turhaahan se on, koska hiistäkö sitä vielä tietää.

Koettakaa te muut pysyä terveinä ja nauttia upeista juoksukokemuksista Kolin maastoissa.

No itse tässä kuitenkin ajattelin, että tähän väliin olisi hyvä hankkia flunssa, joten rupesin eilisiltana kasvattamaan kurkkukipua...

No, ehtii vielä mennä ohi ja tokihan sitä voi lähteä vaikka retkisarjaan rentoilemaan.

Lisää Strepsilsiä koneeseen.

Kuuluuko tuohon osallistumishintaan ruoka maalissa vai muistanko väärin?

Jotain kurkkukipua pukkaa ja poikakin ollut kipeänä, mutta lauantaina nähdään satoi tai paistoi ;)

Onnea ja unohtumattomia hetkiä kaikille Kolia kunnioittaville kanssa kuntoilijoille jo näin etukäteen. Ruska alkaa täällä Keski-Suomessa olemaan jo kauneimmillaan, joten ei se varmaan kovin kauaksi ehdi Pohjois-Karjalassakaan.

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy