Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Rajamäellä perusmatkan kisa la 11.6.2011

poppeli
 Share

Recommended Posts

tuohon hkultalan kysymykseen en tiedä vielä vastausta - olettaisin että ei, mutta tarkennan jos tiedän varmasti. Tämmöinen tieto oli tullut...

"No niin olisi aika ilmoitautua OM triathlonille 11.06. Ilmoitautumiset sähköpostilla stjepan.vukusic@pp.inet.fi. Jos on tri jaoston ulkopuolisia ja tiedätte että ne on tulossa ilmoitakaa myös niiden nimet. Viimeinen ilmoitautumispäivä 10.06 klo 15.00 mennessä jotta kerkeen printata nimilistat."

eli ei muuta kuin steffille tietoa, jos on tulossa kisaamaan.

tuohon hkultalan kysymykseen en tiedä vielä vastausta - olettaisin että ei, mutta tarkennan jos tiedän varmasti. Tämmöinen tieto oli tullut...

ja olin väärässä. Steffi on suunnitellut juomapistettä pyöräilyn ja juoksun puoliväliin. Toteutuminen on kiinni siitä saadaanko riittävästi toimitsijoita, joka luultavasti selviää vasta hyvin lähellä itse kisaa. Itse ainakin varautuisin omatoimiseen huoltoon ja olisin iloisesti yllättynyt jos juomapisteet on saatu järjestettyä. Tosin en nyt pääse itse näihin karkeloihin, kun kaverini ei suostunut siirtämään häitään - ja sekös harmittaa :102:

Uinti on edestakainen reitti laiturilta laiturille matka noin 1500m. Uinti tapahtuu lähes rannan suuntaisesti,. Paikalla on kajakki, ja jos sille saadaan toimihenkilö niin se myös menee uimareiden mukana.

Uinti on omalla vastuulla, kuten kaikki, koska kyse on harjoituskisasta. Uinin 1/2 välissä on laituri johon pitää koskea. Reitti selitetään tarkemmin info tilasuudessa ennen kisaa.

Uinti kulkee suht koht lähellä rantaa, joten uintitaitoisella ei pitäisi olla ongelmia. Märkäpuku on pakollinen.

järjestäjiltä infoa:

"Toisiaankin hellettä on luvassa lauantaina, joten on vaarana, että sääksi ahtautuu täyteen ihmisia. Käytiin katsomassa Erwinin ja Jounin kanssa eilen vaihtoehtoinen reitti, mutta päädyttiin seuraavaan ratkaisuun:

LÄHTÖ EDELEEN SÄÄKSIN UIMARANNALTA. HUOM!!!!LAHTÖ AIKAISTETAAN KLO 8.30. INFO 8.00.

PYÖRÄILYN LÄHTÖ JA MAALI SÄÄKSISSÄ MUUTEN SAHATAAN KILJAVA-NURMIJÄRVI TIETÄ. icon_e_biggrin.gif"