Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Tukholma 2.6.2012


Recommended Posts

  • Replies 423
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mutta mikä on se naisen logiikka, jolla nainen ei saa käytettyä yhtä kokonaista päivää Tukholman kokoisessa kaupungissa esim. kauppoja kierrellen? :)

Se ettei nainen ole shobbailusta kiinnostunut on useimmiten mahtava juttu, mutta sillä on huonotkin hetkensä :D Enempi hommassa tökkii se, että jos lähdetään yhdessä reissuun niin olisi kiva touhuta yhdessä. Aittaprojekti isompi este, koska mun tuurilla aitan toimitus olisi 1-2 viikkoa ennen maraa ja viikko raksahommia ei vastaa mun käsitystä viimeistelytreenistä :D

Link to comment
Share on other sites

Vaimo kaatoi annoksen arkirealismia Tukholma2012-idean päälle:

- voi olla mökillä aitan rakennus ensi keväänä, mikä voi sotkea treenaamisen

- muksut aloittaa keväällä tarhassa, mikä voi sotkea treenaamista

- ellei pysty treenaa, niin kannattaako maksaa useita satasia ulkomaan marasta, jos niitä on kotimaassakin

- perheviikonloppunna hän joutuisi istumaan esikoisen kanssa hotellihuoneessa vahtimassa kuopuksen päikkäreitä

- minä olisin maran jälkeen niin puhki etten kuitenkaan jaksa katsella kaupunkia

- aikuisten viikonloppuna hän joutuisi palloilemaan neljä tuntia yksin kaupungilla, minkä jälkeen minä haluaisin vain istua jossain palautumassa

Otetaan Tukhoklma2013 ajatukseksi ja katsellaan ensi touko-kesäkuulle kotimaasta jokin mara/6H kisa tilalle. Paraskaan suunnitelma ei kestä kosketusta naisen logiikkaan.

Aika paljon tekosyitä..

eka on järjestelykysymys.

tokalla ei oo mitään tekemistä harjottelun kanssa, muuta kun että todnäk sairastatte enemmän tulevana keväänä ;)

kolmas on taas tekosyy

neljänteen: voisko sitä ajatella isin kannustusviikonlopuksi perheviikonlopun sijaan, perheviikonloppu sitten erikseen. Ja lapset nukkuu kun on väsyneitä, riippumatta paikasta.

ja kait se rouva nyt siellä jotain tekemistä keksii päivän ajaksi? mä oisin innolla menossa jos saisin rauhassa olla yhden päivän =D

T: äiti-ihminen

Link to comment
Share on other sites

ja kait se rouva nyt siellä jotain tekemistä keksii päivän ajaksi? mä oisin innolla menossa jos saisin rauhassa olla yhden päivän =D

Sikäli ymmärrän vaimoa, että itsekin olisin mieluummin rauhassa yksin kotona/mökillä kuin reissussa. Muksuillehan on tuossa iässä aika yhdentekevää ollaanko Tukholmassa vai jossain muualla. Täytyy syksyllä tutkia ensi kevään kisakalenteria. Prahan maraton olisi toinen potentiaalinen, kun sinne saisi varmaan järkättyä reissun firman kustannuksella.

Link to comment
Share on other sites

Aika suolainen hinta on kyllä tuo 100 euroa osallistuminen. Mutta koko reissun budjetissa ei ole niin merkitystä maksaako se 60 vaiko 100 euroa. Pystyykö tuon osallistumisoikeudet myymään eteenpäin myöhemmin jos ei ensi kesänä pääsekään paikalle ja on osallistumisen ostanut?

Link to comment
Share on other sites

Jos käytän vuodesta pari kokonaista viikonloppua maratonreissulla, eli Ruskamaraton syksyllä ja Tukholma keväällä, on turha koittaa jotain raksa/remontti/yhteinen perheloma- juttuja sekoittaa niihin. Juoksureissut on harrastusmenoja, lasten kanssa mennään sitten heidän haluamiinsa kohteisiin. Koulujen kevätjuhlat on nykyään aika helppo skipata, esim tänä vuonna ei kumpikaan koululaisista esittänyt siellä mitään =ei tarvi osallistua. Eri asia on lakkiaiset ja konfirmaatiot tai ysiluokan vika päivä. Paitti sillon ne kaipaa lähinnä lompakkoa, ei niinkään sen omistajaa...

Ja aiheesta; ensi vuoden reissu houkuttais kovasti. Samalla systeemillä SMT kautta.

Link to comment
Share on other sites

Toinen toistaan hienompia maratoneja on maailma pullollaan nyt ja tulevaisuudessa, mutta omien muksujen kevätjuhlia on kovin rajallinen määrä.

Tämä aivan totta. Tuo varsinainen juhlamaratonhan on vasta 14.7.2012, joten silloin ei kevätjuhlat haittaa. Ainut vaikeus on, että pääsekö mukaan, varsinkaan, jos ei halua osallistua molempiin juoksuihin. Ilmottautuminen vain juhlamaratoniin avataan 14.7 kuluvana vuonna klo 13.48 ja silloin täytyisi olla tietokoneen ääressä.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy