Jump to content
Juoksufoorumi.fi

MBT kengät

riikuli
 Share

Recommended Posts

Onko kenelläkään kokemusta näistä mbt kengistä? Ajattelin työkengiksi kun pienten lasten äitinä täytyy koittaa puristaa joka hetkestä (siis töissäkin kävelemisestä) jotain hyötyä kun treenit jää liiankin usein väliin lastenhoito yms. ongelmien takia. En nyt mitenkään kilometri kaupalla kävele töissä mutta tulee sitä jaloilla oltua monta tuntia ja näistä voisi olla sekä hyötyä että huvia! :icon_rolleyes: Aika arvokkaathan ne on joten jäin miettimään ja ajattelin kysäistä josko kellään on semmoiset käytössä töissä tai muuten vapaa-aikana?

Ihan mielenkiinnosta Alustriel, mikä malli sulla on käytössä? Mietin vaan sitä sandaalimallia jos se olis mukavampi ja ilmavampi. En mä mitään ihmevaikutuksia etsiskele, ajattelin lähinnä että jos niistä olis jotain iloa kun teen välillä 12 tuntista päivää ja sen aikana tulee käveltyä ja seisoskeltua paljonkin. Mä olen hiljattain jopa harkinnut työtuoliin ostaa semmosta ilmatyyny-viritystä mikä muka jotenkin treenaa vatsalihaksia kun sen päällä on niin epätasanen istua! Joo mä tiedän, sorrun aina välillä ihan turhuuksiin mutta en nyt sitä ole vielä ostanut eikä nää MBT kengät nyt ihan mikään turhuus ole!