Jump to content
Juoksufoorumi.fi

KUOPIOSSA lenkkiseuraa?

workout83
 Share

Recommended Posts

Olen huono yhdistämään ihmisiä kuvista, joten luultavasti "hihasta nykimistä" saa odottaa.. :)

En minä kovaa mene, enkä ainakaan Puijon ylämäki-alamäki-maastoissa, PK-lenkit vedoilla tai VK-päivät ovat tietysti asia erikseen. En usko kuitenkaan olevani paha "haaste" näillä pätkä-jaloillani, joten vauhti on mielestäni normaali (miten sen luokitteleekin) ja olen juossut säännöllisesti vasta alta vuoden verran. ;)

• 2 weeks later...

Kiitos linkistä kalman, mutta kyseisen seuran porukat ei ehkä ole aivan oma juttu juuri tällä hetkellä. En hae ns.pro-tason juoksuseuraa, enempikin rennompaa juoksijaa joka ei juokse verenmaku suussa (en tosin tiedä kyseisen seuran yhteislenkkien luonteesta mitään, tämä on vain oma luuloni). Ja ainakin eilisen kisan perusteella nähdyt Rauhalti Road Runnersin jäsenet eivät oman kuntoni puolesta ainakaan sopisi lenkkikavereiksi.. :D

• 4 years later...
  • 1 year later...

Hei! Pian on edessä muutto Kuopion seudulle, ja olen yrittänyt googletella mahdollisia juoksuporukoita siletä päin - heikoin tuloksin. Rauhalahti road runnersienkin sivuilla luki surullisesti, että yhteislenkit ovat kuihtuneet ja loppuneet. Pk-seudulla on päässyt tottumaan mahtaviin yhteislenkkeihin, etenkin polkujuoksun saralla. Löytyykö Kuopiosta polkujuoksijoita? Metsäähän siellä ainakin olisi kivasti tarjolla.

• 1 month later...

Moikka! Minäkin muutin juuri Kuopioon ja olisin kiinnostunut välillä juoksemaan pidempiä lenkkejä porukalla. Eniten tykkään juosta poluilla ja/tai kuntoreiteillä maastossa, mutta varsinkin talvikaudella tulee juostua myös pyöräteitä. Oon pieni ja hidas naisimmeinen, joten ihan pro-tason juoksijoiden ei ehkä kannata lähteä mun matkaan kiristelemään hermojaan suotta. Minä pyörin eniten Neulamäen alueen poluilla, mutta olen kiinnostunut ottamaan tuntumaa myös Puijon maastoihin. 

Harmillisen vähän kyllä tällä alueella on mitään polkujuoksutoimintaa, tai sitten siitä ei kerrota mitään netissä. Tietääkö kukaan, että onko Kuopio Trail Cup tulossa tänä vuonna, vai onko se kuopattu? Tapahtuman nettisivut kun näyttäisi olevan alhaalla. 

• 2 years later...
  • 3 weeks later...