Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Mekaaninen

Ratamatkat

Recommended Posts

19 tuntia sitten, tuomasnu kirjoitti:

Toivottavasti saan juoksuseuraa. Tavoitteen tulen asettamaan noin 19.10 - 19.30 välille.

Nykykunnolla saattaisin jaksaa tuohon aikaan rimpuilla. Lyhyemmällä tuskalla pääsisi samalla kentällä 26.5.2018 järjestettävissä veteraanikisoissa, joissa matkoina 200, 400, 800 ja 3000 m.

Linkki

On ‎7‎.‎5‎.‎2018 at 09.27, OlliL kirjoitti:

Nykykunnolla saattaisin jaksaa tuohon aikaan rimpuilla. Lyhyemmällä tuskalla pääsisi samalla kentällä 26.5.2018 järjestettävissä veteraanikisoissa, joissa matkoina 200, 400, 800 ja 3000 m.

Linkki

Aika rikki olen, mutta olen luvannut, että jos joku muukin vetää koko setin, niin olen mukana. 200 m on ohjelmassa joka tapauksessa, sillä se on ainoa sileän ratamatka, jolta puuttuu virallinen tulos. Treenaamista en ole vielä aloittanut, ja täytyy vielä miettiä onki liian iso riski vetää matka piikkareilla.

4 tuntia sitten, tuomasnu kirjoitti:

Aika rikki olen, mutta olen luvannut, että jos joku muukin vetää koko setin, niin olen mukana. 200 m on ohjelmassa joka tapauksessa, sillä se on ainoa sileän ratamatka, jolta puuttuu virallinen tulos. Treenaamista en ole vielä aloittanut, ja täytyy vielä miettiä onki liian iso riski vetää matka piikkareilla.

Veteraanikisojen aikaan kalenterissa muuta menoa, joten ne jää nyt itseltä juoksematta. Ratavitosen päälle en ole saanut vielä muuta buukkausta tehtyä. Viime vuonna ostin ratapiikkarit, joilla en ole vielä kertaakaan juossut.

tunti sitten, enkelman kirjoitti:

Edellä mainittujen juoksujen tuloksetkin löytyy: http://www.kilpailukalenteri.fi/?cs=18&nid=21676

Yksi (puoli)tuttu mukana 5000m 4. Koneen Dippi-inssi parta on myös aika erikoinen,  kaveri kuitenkin ihan mukava.

Vedin hänen 800m vetovauhtia heh heh 200m ruoholla, kun hän meni radalla.

En tiedä onko ollut vaivoja kyllä tuo nyt alle 18min olisi pitänyt mennä. No en ole jutellut/nähnyt vähään aikaan.

Nestorilta ihan hyvä veto ? Aika tuskainen on (ja siltä myös näyttää) 5000m juoksu tai ainahan nää max. kestävyys matkat on.

Numero 792 näytti aika pahalta kaikilla mittareilla tuo meno.