Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
Baltsu

Naisasiat (huom. vain miehille!)

Recommended Posts

Olen muutaman kerran erehtynyt naisasiaa -ketjuun, koska olen luullut, että siinä puhutaan naisista miesten kesken, mutta kai se on niin, että ketjun nimi pitäisi olla naisasiat. Nyt avaan ketjun, jonka lukeminen ja kommentointi on siis ainoastaan miehille sallittu, joten voimme kirjoittaa asioista oikeilla nimillä.

Loukkaantumisen myötä olen nyt pohtinut vähän naisasioita. Treenaamisen aikoihin ei ollut oikeastaan mitään mielenkiintoa. Suurin osa naisissa sai minussa oikeastaan vastenmielisen reaktion aikaan. Yritän nyt siirtyä hieman enemmän välinpitämättömän suuntaan ja samalla katsoa onko niitä yksilöitä, jotka aiheuttaisivat positiivisen reaktion.

En millään löydä riittävän kilpailuhenkisiä naisia. Yleensä aina jos ja kun juttelen naisen kanssa, tulee eteen tilanne, jossa huomaan, että hän on äärimmäisen ikävystyttävä, koska ei tule esille mitään asiaa, jonka suhteen ko. nainen tuntisi sellaista suurta intohimoa, että tavoittelisi sitten siinä mahdollisimman hyvää menestystä. Samoin sellainen mukanaolemisen kulttuuri on jotain mitä en tajua. Mitä järkeä olla mukana jossain, jos ei pyri nyt ainakin kaverinsa voittamaan. Niinpä olen vakavasti miettinyt sitä, että asetan konvergenssikriteerit. Eli jos nainen täyttää tietyt kriteerit niin hän voi lähentyä minua. Ongelmana on toistaiseksi se, etten tiedä mitä ne kriteerit ovat eli asia on työn alla. Olisi helppo asettaa esim. maratonilla joku 3.30 taso (olisi jopa mukavaa, jos nainen olisi alussa parempi kuin minä ja yrittäisin sitten lyödä hänet), mutta se voi olla liian yksioikoinen ajattelutapa, koska fyysinen kuntokin voidaan määritellä muuten kuin maratonilla ja nainen voi olla jossain toisessa lajissa tosissaan liikkeellä. Älykkyyden testaaminen on myöskin haastavaa, joten voi olla, että on hankalaa luoda sellaiset kriteerit, jotka selvittäisivät asiat heti, enkä joutuisi istuskelemaan kahviloissa tms. henkilöiden kanssa, joissa ei ole mitään ainesta. Olisi näppärää olla jotkut kolme kysymystä, jotka voisi lyödä pöytään heti jo vaikka tekstiviestillä ja jos vastaukset eivät täytä kriteereitä, ei olisi enää yhteydessä.

Mitä tulee sitten itse tutustumiseen niin ulkomailla se pelaa paremmin kuin Suomessa. Itse ainakin joudun useammin siellä tilanteisiin, jossa jonkinlainen "neuvottelu" naisen kanssa on käynnissä. Sveitsi oli hyvä esimerkki tästä. Kaveri väittää, että se johtuu siitä, että olen jonkinlainen kosmopoliitti ja pystyn operoimaan niin monella eri kielellä erilaisissa ympäristöissä. Itse väitän, että se johtuu siitä, etten osaa sopeutua suomalaiseen kulttuuriin. Se on jotenkin vieras tuo jurottamisen kulttuuri. Tämä hiljaa kököttäminen ei jotenkin sovi minulle, vaan tulen luontevammin ihmisten kanssa toimeen silloin, kun ihmiset puhuvat toisilleen.

Tällä viikolla meinasi käydä hassusti. Olin sopinut tapaamisen yhden naisen kanssa ja hän laittoikin sitten txt, että on baarissa odottamassa kaverinsa kanssa, tule sinne. Aloin epäilemään, että hitto, jos se kaveri on yksi nainen, jonka tapasin silloin, kun akillesjänne oli kipeänä maratonia edeltävänä viikkona. No menin paikalle ja se toinen nainen lähti: huh ei ollut sama. Molemmat tapaamiset olivat kuitenkin hukkaan heitettyä aikaa, kun eivät päätyneet seksiin. Siis jos mietitään puhtaasti hyvännäköisiä naisia niin se mielenkiinto tavata heitä uudelleen ainakin minulla pysyy yllä vain ainoastaan siten, että nainen ehdottaa ensimmäisessä tapaamisessa jotain, joka johtaa seksiin. Mitä hyötyä hyvästä kropasta ja mahdollisesti seksikkäästä asusta on, jos sitä vartaloa ei näe.

Molemmissa tapauksissa oli kummallista se, että minulta kysyttiin edellisistä suhteistani. Mitä hittoa sellaisillakin tiedoilla tehdään. Sitten kun kerron jotain esimerkkejä niin väitetään, että minulla on niin hirveästi naisia, kun siis mainitsin muutamia, kun kerran kysyttiin. Sekin on kumma juttu ymmärtää, kun sanon, ettei ole pitkiä seurustelusuhteita. Enhän minä nyt 10 vuotta seurustele jonkun kanssa, josta en pidä tai joka ei herätä mitään mielenkiintoa, joten miten minulla voisi olla pitkiä suhteita takanani. Lausuntojani siis vääristeltiin, koska päinvastoin en harrasta juurikaan deiteillä käyntiä ja välillä pidän treenin takia pitkiäkin selibaatteja, olen kokeillut välillä yli vuottakin. Naiset nimittäin saattavat haitata keskittymistä muihin asioihin, jos käy tosiaan niin, ettei löydä sellaisia naisia, joilla on draivi johonkin asiaan ja ymmärtävät, mistä on kysymys. Esim. tämä tämänviikkoinen ei ymmärtänyt ollenkaan, miksi osallistun maratonille, kun se on niin pitkä matka ja saan kaiken lisäksi loukkaantumisen. No ei tullut seksiä niin en aio häneen olla enää yhteydessä. Jos nimittäin on sinkku niin silloin sellainen friends with benefits -tilanteessa se benefits on seksi, eikä se, että jutellaan mukavia väkisin.

Jatkan jutustelua myöhemmin... peli on nyt auki ja muut voivat kertoa, jos on omassa tilanteessa kertomista. Voi myös pohtia yleisesti naisen logiikkaa tai mitä tahansa asiaa, minkä ymmärtää tai jota ei ymmärrä.

Muokattu

Mielenkiintoisen naisen löytäminen on tosiaan aika haastavaa jos ihan tosimielessä on naista hakemassa.

Ensinnäkin ulkonäköpuoli. Olen kenraali Hägglundin kanssa samaa mieltä ja lihavat naiset saa lähinnä sellaisen inhoreaktion aikaiseksi, myöskään pelkkää luuta ja nahkaa oleva ei sytytä vaan sopivan muodokas ja kurvikas pitää olla ja mikäli ne kurvit on treenaamisen tulosta niin aina parempi (siis lihasta, ei pikkuisen ylimääräistä).

Naisen pitää olla myös fiksu ja älykäs. En tarkoita että pitäisi olla korkeasti koulutettu vaan elämän tuomaa fiksuutta ja käytännön asioita realistisesti ajatteleva ihminen. Kaikkihan me välillä lennetään pilvilinnoissa mutta sieltä pitäisi osata tulla myös alas.

Olen huomannut että tämä minun ikä, 35v, on vaikea ikä parisuhdetta etsivälle miehelle. Vapaana olevat naiset on:

a) liian nuoria. Alle 25v ovat pääasiassa täysin pentuja henkisellä tasolla.

B) varattuja. Sopivan ikäiset 25-40v ovat avo-/avioliitossa ja ketkä eivät ole kuuluvat siihen kastiin jotka ei minua kiinnosta(kts. ylempää).

c) liian vanhoja. Yli 40 vuotiasta en vakavassa mielessä ole tällä hetkellä kiinnostunut.

Aina on myös poikkeuksia, niin nyttenkin ja tällä hetkellä on yksi juuri sopiva nainen kiikarissa. Aika näyttää kuinka asian kanssa käy ;-)

Mielenkiintoisen naisen löytäminen on tosiaan aika haastavaa jos ihan tosimielessä on naista hakemassa.

Niin hyviä pointteja sinulta.

Ensinnäkin ulkonäköpuoli. Olen kenraali Hägglundin kanssa samaa mieltä

Niin minäkin, vaikka sitä ei saa sanoa. Muuten käy kohta eskokiesit. Kaikki lihavat ihmiset ovat vastenmielisiä. He liikuvatkin hitaasti, en halua edes tietää, kuinka hitaasti he ajattelevat.

myöskään pelkkää luuta ja nahkaa oleva ei sytytä vaan sopivan muodokas ja kurvikas pitää olla ja mikäli ne kurvit on treenaamisen tulosta niin aina parempi (siis lihasta, ei pikkuisen ylimääräistä).

Nimenomaan noin. Muistan kun joku sanoi kerran, että se paha kohta on silloin, kun nainen valmistuu yliopistosta ja pääsee lounasseteleiden makuun. Silloin turpoavat. Mieshän voi syödä vaikka kuinka, muttei vielä kaksvitosena liho yhtään. Aineenvaihdunta on erilainen. Usein miehillä alkaa siinä kolmenkympin paikkeilla viina näkyä sitten vaa'alla, mutta siitäkin pääsee takaisin, jos tahtoo ja on selkärankaa. Itseäni otti suunnattomasti päähän, kun tuli joku 5-7kg sydänlihastulehduksen aikana ja yks nainen sitten kehui sitä, että painan hieman enemmän. Ei saakeli sentään. Myöhemmin yritti pokata minua, mutta nyt ko. nainen on onneksi naimisissa ja hänellä on lapsikin, joten löysi toisen uhrin.

Naisen pitää olla myös fiksu ja älykäs. En tarkoita että pitäisi olla korkeasti koulutettu vaan elämän tuomaa fiksuutta ja käytännön asioita realistisesti ajatteleva ihminen. Kaikkihan me välillä lennetään pilvilinnoissa mutta sieltä pitäisi osata tulla myös alas.

Itse kyllä edellytän kauppakorkeakoulua tai vastaavaa. Paras olisi, jos ko. henkilö pystyisi sparraamaan. Paras tapa jalostaa ideoita on se, jos niistä pystyy juttelemaan luotettavan tyypin kanssa, joka on sen verran tuttu, että osaa antaa sekä tukea että kritiikkiä ja myöskin haastamaan sillä tavalla, että mennään eteenpäin. Olisi mahtavaa, jos se toinen olisi hyvä jossain eriasiassa kuin missä itse on. Silloin se kokonaisuus olisi hyvä. Luulin jo kerran löytäneeni sellaisen. Reilu 16 vuotta sitten rakastuin naiseen, joka ei ole yhtä älykäs kuin minä, mutta hän on erittäin hyvä juuri niissä itseäni täydentävissä asioissa. Toki korostan että se rakastuminen ei ollut laskelmoitua, vaan sattui ensisilmäyksellä. Hän on vaan valitettavasti naimisissa jonkun hiipparin kanssa.

Vaikka kuinka yritän niin en esim. ymmärrä jotain sairaanhoitajia ollenkaan. En ymmärtäisi vaikka se palkka olisi kymmenkertainen nykyiseen. Mielestäni se työ on ihan shittiä ja koska palkka on huono niin turha siihen on ketään uhrata, vaan siinä voisi oikeasti työskennellä maahanmuuttajat, jotka haluavat mennä elämässään eteenpäin. Vähän niinkuin 60 luvulla Ruotsissa tehdastyöläiset olivat suomalaisia maahanmuuttajia. En tajua kuka suomalainen nainen haluaa olla sairaanhoitaja. Siis oikeasti vaikka nyrkillä löisin itseäni päähän niin en tajua.

Olen huomannut että tämä minun ikä, 35v, on vaikea ikä parisuhdetta etsivälle miehelle. Vapaana olevat naiset on:

a) liian nuoria. Alle 25v ovat pääasiassa täysin pentuja henkisellä tasolla.

B) varattuja. Sopivan ikäiset 25-40v ovat avo-/avioliitossa ja ketkä eivät ole kuuluvat siihen kastiin jotka ei minua kiinnosta(kts. ylempää).

c) liian vanhoja. Yli 40 vuotiasta en vakavassa mielessä ole tällä hetkellä kiinnostunut.

Joo mun 37,5v on kanssa huono. Alle 25v osin samaa mieltä, lisäksi se, että jauhavat vain jostain kauneudenhoidosta. En ymmärrä sitä, että siinä missä mies lukee jotain talouslehteä niin naiset käyttävät usein aikaansa Salkkarit, Desperate Housewives ja Sex and the City -ohjelmien katsomiseen sekä huuhaa naisten lehtien lukemiseen. Ne pitäisi olla kielletyt. Ei mitään laaja-alaista näkemystä kerry, jos kaikki aika menee tuollaiseen roskaan. 25-40v on ongelmana myös se, että yrittävät perustaa perhettä. Ainakin itselläni on sellainen mielikuva kokemusteni perusteella, että ne naiset, jotka ovat päällekäyviä ja yrittävät pokata minut oikein innokkaalla asenteella, alkavat puhumaan heti ehkä jo ensitapaamisella perheestä ja kun sanon ei niin pian ovat naimisissa jonkun muun kanssa ja raskaana. Itse en edes pidä lapsista, vaan haen tuota sparrausta, yhteisiä matkoja, ehkä yhteisiä projekteja, seksiä ja ajatustenvaihtoa. Ei siihen suhteeseen tarvitse mitään perhettä.

Kävi muuten ihan pöyristyttävä juttu tässä viimeisessä tapaamisessa. Kun saavuin ko. paikkaan, missä nainen istui pöydässä, halusin juoman, koska olin ollut ruuhkassa sen verran, että mieletön jano. Kysyin kohteliaasti haluaako hänkin jonkun juotavan. Halusin samalla testata, että onko kysymys siipeilijästä vai eikö. Hän sanoi ei ja ajattelin, että mainiota. No tilasin itselleni Estrella Dammin -longneckin, jonka tarjoilija mokasi ekalla yrityksellä ja kaatoi sellaiseen isoon Ikea-tuoppiin. En hyväksynyt sitä niin tarjoiltuna, vaan sain uuden juoman. Sitten menin pöytään (ko. paikassa ei ollut pöytiin tarjoilua, vaan tilasin siis tiskiltä). Sitten kun keskustelu oli vauhdissa niin yht'äkkiä nainen sanoi, että voinko hakea hänelle Koffin. Siis minä vittu muka joudun hakemaan ja vielä maksamaan. Normaalitilanteessa olisin sanonut ei ja jatkossa takuulla sanon, koska jos juuri 5min ennen olen ollut tiskillä niin miksi minun pitää uudelleen sinne lähteä jonottamaan. Jumalauta sentään. Olin kuitenkin silloin hyvällä päällä ja asia on alkanut korpeamaan vasta nyt jälkeenpäin. Sinänsä sama, koska en aio häntä uudestaan nähdä ja tarjouduinkin ajamaan hänet lopuksi himaan, vaikka asui todella kaukana, koska se oli kätevin tapa saada se ilta päätökseen. Joskus on nimittäin tilanteita, että on vaikea päästä jostakin eroon.

En millään löydä riittävän kilpailuhenkisiä naisia. Yleensä aina jos ja kun juttelen naisen kanssa, tulee eteen tilanne, jossa huomaan, että hän on äärimmäisen ikävystyttävä, koska ei tule esille mitään asiaa, jonka suhteen ko. nainen tuntisi sellaista suurta intohimoa, että tavoittelisi sitten siinä mahdollisimman hyvää menestystä. Samoin sellainen mukanaolemisen kulttuuri on jotain mitä en tajua. Mitä järkeä olla mukana jossain, jos ei pyri nyt ainakin kaverinsa voittamaan.

Tänään juuri pohdin kilpailuviettiä. Voiko olla kilapiluhenkinen, jos lopputuloksella ei ole merkitystä, mutta itse kilpailun aikana pyrkii maksimaaliseen suoritukseen? Varsinkin amatööri/kuntoilijatasolla koen tärkeämmäksi matkan, en päämäärää.

Tänään juuri pohdin kilpailuviettiä. Voiko olla kilapiluhenkinen, jos lopputuloksella ei ole merkitystä, mutta itse kilpailun aikana pyrkii maksimaaliseen suoritukseen? Varsinkin amatööri/kuntoilijatasolla koen tärkeämmäksi matkan, en päämäärää.

Voi. Kyllähän sitä huonossakin kunnossa moni antaa kaikkensa. Se kilpailu käydään kuitenkin siellä matkalla ja varsinkin jos on huonossa kunnossa ja joutuu sinnittelemään vaikkapa puolikkaalla niin ajattelee, että kyllä mä nyt ainakin ton pesen. Ite kun aloitin parin vuoden tauon jälkeen juoksun niin HCR:llä esim. katselin jo puolimatkaan mennessä "uhreja", jotka ajattelin voittaa. Paremmassa kunnossahan sitä keskittyy enemmän siihen omaan juoksuun.

Naistenhan ei pitäisi tähän ketjuun kirjoittaa ollenkaan, mutta....

"Vaikka kuinka yritän niin en esim. ymmärrä jotain sairaanhoitajia ollenkaan. En ymmärtäisi vaikka se palkka olisi kymmenkertainen nykyiseen. Mielestäni se työ on ihan shittiä ja koska palkka on huono niin turha siihen on ketään uhrata, vaan siinä voisi oikeasti työskennellä maahanmuuttajat, jotka haluavat mennä elämässään eteenpäin."

Minä olen kätilö-sairaanhoitaja. Mielestäni ihan älykäs ja fiksu. En mielestäni uhraudu ammatissani ja työssäni. Pidän työstäni, vaikka se aina ei ole niin hohdokasta. Olen kouluttautunut ammattiini 4,5 vuotta ja jatkokouluttaudun säännöllisin väliajoin. Mitään kruunua en ammattini vuoksi pääni päälle halua, mutta en myöskään tuollaista ammatin aliarvioimista. Prkl!!

Ei sairaanhoitajat ole työssään sairaaloissa tai terveysasemilla aivottomia nukkeja, jotka lääkärin määräyksestä hoitotyötä toteuttavat. Kyllä varmasti jotkut maahanmuuttajat ammatissa pärjäävät ja hyvin, mutta tarvitaan siinä muutakin kuin petaamis ja vaipanvaihtotaitoja, että voi kutsua itseään sairaanhoitajaksi. Haluaisitko sinä hoitajaksesi esim. leikkausosastolla lähes kielitaidottoman hoitsun, joka ei välttämättä osaisi laskea kunnolla lääkeannoksia tai antaa sinulle oikeita toimintaohjeita ennen leikkausta ja sen jälkeen? Entä jos leikkaussalissa olisi anestesiahoitajan paikalla joku maahanmuuttaja antamassa sinulle suoraan suoneen anestesia-aineita, joiden annostelussa tulee olla erittäin tarkka ja joiden väärä annostelu saattaa olla kohtalokasta sinulle? Tai instrumenttihoitajana olisi henkilö, joka ei tietäisi kaikkien instrumenttien nimiä tai ei osaisi avustaa lääkäriä toimenpiteessä ja seuraukset voisivat olla kohtalokkaat?

Ihmiset tekevät töitä monesta eri syystä, palkka ei ole ainut mittari. Myönnän kyllä, että palkka ei päätä huimaa, mutta minulle se on riittänyt tähän asti. Koen tekeväni tärkeää työtä ja nautin työstäni.

Helvetti teitä miehiä!!!

Muokattu

Täällä palstalla on kirjoituksia, joista voi selkeästi havaita persoonan narsistisia piirteitä. Nainen nähdään omaa egoa pönkittävänä "välineenä", oma älykkyys koetaan olevan jotain niin merkittävää että harvat pääsevät sille tasolle jne.

Onneksi on myös miehiä, jotka ovat oivaltaneet mikä elämässä on oikeasti arvokasta ja tavoittelemisen arvoista. Tästä syystä mironi Sinunkaan ei kannata loksauttaa korvia tämän ketjun aloituspuheenvuoroon.

Ei voi olla kommentoimatta...mikä sen mukavampaa kuin miesten kanssa kisaaminen, treeneissä vaikka kiri, mäki tms. tai harjoituskisoissa, ja voittaminen : D

Ei kaikki naiset oo kuntokeskuksen jumpissa meikit päällä kävijöitä.

Joskus voi vaan miehelle olla kova paikka se jos naisella on kovempi kunto.

Täällä palstalla on kirjoituksia, joista voi selkeästi havaita persoonan narsistisia piirteitä. Nainen nähdään omaa egoa pönkittävänä "välineenä", oma älykkyys koetaan olevan jotain niin merkittävää että harvat pääsevät sille tasolle jne.

Tehdään selväksi kaksi asiaa. Ensinnäkin naisilla ei ole oikeutta lukea tai kommentoida tätä ketjua ja toisekseen minulla on ego riittävän suuri, joten en tarvitse naista sitä pönkittämään. Naisesta haen sitä mitä jo mainitsin ja silloin tilanne on molemmin puolin loistava, mutta oikeita henkilöitä on useimpien vaikea löytää. Ihan sama se on naisillekin, eivät he löydä välttämättä hyviä miehiä, jos eivät laske rimaa. Mutta tässä on aivan turha puida muiden naisasioita kuten esimerkiksi minun mistään psykologisesta näkökulmasta, vaan jokainen voi kertoa omasta tilanteestaan. Taisin kirjoittaa: "peli on nyt auki ja muut voivat kertoa, jos on omassa tilanteessa kertomista." Sukupuolten välillä on eroa ja aina kaikki ei natsaa, joten sairanen ennusti facebookissa, että soraäänet alkavat kuin kenraali Hägglundin puheiden jälkeen konsanaan, vaikka täällä yritetään oikeasti keskustella henkilökohtaisista naisasioista vakavalla mielellä. Naisethan juoruavat miehistä 24/7 ja valittavat sitä kuinka huono poikaystävä heillä on. Sitten jos mies sanoo jotain niin siinä onkin joku pielessä.

Mitä tulee sitten hoitajiin niin se on heidän oma valintansa, mutta pysyisivät nyt aisoissa, eivätkä tulisi minulle ehdottelemaan, vaan onhan siellä kai miehiäkin, menisivät niille juttelemaan. Itse olen ainakin 20 vuotta sitten oppinut, mitkä ovat tuotannontekijöitä. Ihmiset/työvoima on yksi sellainen. Määrä pitää optimoida, mutta myös hinta. Silloin jos asetetaan henkilö tuollaiseen positioon kuten hoitajaksi niin silloin sen hinta pitäisi saada mahdollisimman alhaiseksi. Silloin herää kysymys, miksi asettaisin siihen suomalaisen. Tämähän on staffing kysymys. Itse asiassa kehittelen sellaistakin ajatusta, että armeijakin pitäisi miehittää esim. Afganistanissa, Irakissa, Libyassa etc. käytävissä sodissa afrikkalaisilla. Ahtisaari on sanonut, että siellä kytee pommi, kun on miljoonia nuoria miehiä, joilla ei ole tekemistä. No annetaan heille tekemistä. En kertakaikkiaan ymmärrä, minkä takia koulutetaan esimerkiksi Jenkeissä kalliita miehiä, jotka sitten uhrataan Irakissa. Annetaan yliopistokoulutus jne. ja sitten kuolevat heti. Se ei mene jakeluun. Jos olisi suuret Ranskan muukalaislegioonan tyyppiset joukot vaikka Nato-tasolla niin voitaisiin lähettää niitä konflikteihin, joissa ei ole suoranaisesti kysymys oman maan puolustamisesta. Samoin hoitoasioissa on kysymys siitä, että siinä palvelussa tietty laatutaso pitää tuottaa niin halvalla kuin mahdollista. En usko, että esim. filippiiniläinen hoitaja on huonompi kuin suomalainen. Silloin jos tavallaan jos kilpailu on kovaa ja on miljardeja ihmisiä, jotka voisivat melko helposti ottaa sen saman duunin niin hinnan pitää laskea. Herää kysymys, miksi joku suomalainen haluaa siihen kilpailutilanteeseen. Jokaisenhan pitäisi pyrkiä monopoliasemaan, jolloin ei joudu duunimarkkinoilla kilpailemaan hinnalla, eikä huolehtimaan siitä, tulevatko ulkkarit tekemään tänne perushommat tai siirtyykö tehdastyö halpamaihin. Se on samantekevää miten ja kuinka nopeasti tapahtuu se, että henkilö kehittää itselleen osaamista, mitä ei ole kellään toisella, mutta niin pitäisi jokaisella tapahtua.

Telkkarissa oli dokumentti Pohjois-Koreasta. Siellä jollain ballerinalla oli aviomiehenä äijä, joka löi naulaa seinään. Se oli kuulemma ihanne siellä, koska haluavat sosialismissa kaikille saman palkan ja aseman. Kumpikin tekee saman panoksen sosialismin nousun puolesta. En jaa samaa näkemystä. Ei mulla ainakaan ole mitään juteltavaa ei-akateemisen naisen kanssa. Niin se vain on. Ei kyse ole mistään narsismista, vaan en vain tule toimeen sellaisten ihmisten kanssa, jos pitäisi viettää enemmän aikaa yhdessä. Miten me voisimme väitellä jostain teemoista, jos henkilö ei ole akateeminen tai paremminkin miksei hän ole. Eikä tämä ajatukseni ole mitenkään ainutlaatuinen, vaan väitän, että kaikilla kavereillani on aivan samanlainen ajatusmaailma. Se on niinkuin normaalia, mutta silti ne esim. hoitajat yrittävät tulla jotain ehdottelemaan. Turha tästä yksityiskohdasta on kuitenkaan tässä ketjussa keskustella. Se on jännä, ettei keskitytä omaan tilanteeseen, vaan kytätään mahdollisia virheitä toisen tilanteessa. Nyt se meni jopa niin pitkälle, että puhutaan narsistisista piirteistä. Herregud.

Ei voi olla kommentoimatta...mikä sen mukavampaa kuin miesten kanssa kisaaminen, treeneissä vaikka kiri, mäki tms. tai harjoituskisoissa, ja voittaminen : D

Ei kaikki naiset oo kuntokeskuksen jumpissa meikit päällä kävijöitä.

Joskus voi vaan miehelle olla kova paikka se jos naisella on kovempi kunto.

Hyvä! Sanoisin, että mikä onkaan motivoivampaa kuin, että nainen voittaa. Se laittaa miehen pyrkimään parempaan. Olen monta kertaa nähnyt pelkästään juoksutapahtumissa todella huippukuntoisia, kivoja naisia kuten esim. Rotterdamin ja Zürichin maratonilla. Samoin tilanne on Suomessakin, mutta noissa kv. maratoneilla niitä naisia on enemmän. Niiden kanssa on ollut hauska jutella. On niitä kovia naisia muuten muuallakin kuin juoksuradalla, olin joskus Body pumpissa, jossa se ohjaaja oli ihan hillittömässä kondiksessa. Pumppasi hauistakin niin, että miehet eivät jaksaneet sillä tempolla samoilla kiloilla lainkaan. Kysymys onkin lähinnä siitä, että löytyykö yhdistelmä, jossa on hyväkuntoinen, kilpailuhenkinen nainen, jolla on sellainen jonkinlainen bisnesnäkemys, jotta yhdessäolo sujuisi. Se on sitten enemmän samantekevää onko henkilö suuntautunut markkinointiin, rahoitukseen tai mihin vain. Olennaista on sellainen samanhenkisyys. Suomessa asiasta ei vain saa yleensä keskustella. Pitää ikäänkuin hyväksyä se, että joutuu seurustelemaan jonkun läskin kanssa, joka ei tee mitään.

Aivan samalla tavalla fiksut naiset voivat haluta aktiivisen miehen, eikä sellaista joka uunoturhapuromaisesti makaa koko ajan himassa. Tässä ei ole kyse kenenkään mollaamisesta, vaan täysin kliinisestä analyysista ja sinun asenteesi on oikea ainakin minun mielestäni.