Jump to content
Juoksufoorumi.fi

IAU Trail World Championships Connemara, Ireland July 9th 2011

Edwin
 Share

Recommended Posts

Irlannissa olisi tarjolla Suomen sinivalkoisin asuin edustustehtäviä 71 km:n pituisella vuorijuoksu-maastoultran MM-kisoissa 9. heinäkuuta;

"Welcome to the IAU Trail World Championships which will take place in

Connemara, Ireland on Saturday 9th July 2011. Connemara is a spectacularly

beautiful area in County Galway on the west coast of Ireland. The event will

be operated in the area of Connemara National Park and its surrounding

environs starting at the world famous Kylemore Abbey and finishing in the

nearby village of Letterfrack. Athletes will cover a total distance of 71km,

primarily in two large circular loops that encompass mountains, grassland

trails, compacted gravel trails, loose rock trails and open countryside. The

course is undoubtedly a tough one that could well suit 100km runners, long

distance mountain runners and 24 hour runners alike, as well as dedicated

trail athletes."

WEBSITE: www.runconnemara.com (FROM 1ST MAY)

Norjasta lähdössä suurehko joukkue Irlantiin - - juttu kondis.no:ssa

IAU:n sivuilla kisasta lisää - ja multa löytyy sähköpostista Suomen saama virallinen kisakutsu liitteineen.

Suomi saa normaalit matkatuet majoituksineen kuten muissakin IAU:n arvokisoissa.

Itse en ole Irlantiin todennäköisesti lähdössä - lupa saatu vain syyskuun Hollannin satasen MM-kisareissulle.

• Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Erittäin erittäin varteenotettava tapahtuma ja saattaisin lähteäkin, jos muita lähtee seuraksi...

Hyvä. Sen verran hauskaa oli elämäni ainoassa maastoultrassa (90 km:n Vasaloppet), että mä olisin lähdössä. Suomi-juoksu jäisi siis väliin, mutta se tulisikin liian aikaisin, kun tässä on ollut vähän vaikeuksia.

En kuitenkaan sovellu matkan- enkä joukkueenjohtajaksi, sehän olisi sulle hyvä pesti?

Entäs jos joukkue nöyrästi pyytää:) ?

Juu, eilen aloin jo miettiä - jos vaikka sittenkin, kun ei ole tuolla Irlannissa vielä tullu käytyä.

En vielä lupaa, mutta lupaan harkita asiaa.

Mahdotonta ei ole myöskään joukkueen johtajan tehtävien ohessa myös itse juosta - sen verran nopeasti kunto on viime viikkoina noussut aallonpohjasta.

Kattelin, että huoltopisteitä kisassa aika harvakseltaan, joten lieneekö juoma-asema-apurista paljoakaan hyötyä juoksijoille.

Juu, eilen aloin jo miettiä - jos vaikka sittenkin, kun ei ole tuolla Irlannissa vielä tullu käytyä.

En vielä lupaa, mutta lupaan harkita asiaa.

Mahdotonta ei ole myöskään joukkueen johtajan tehtävien ohessa myös itse juosta - sen verran nopeasti kunto on viime viikkoina noussut aallonpohjasta.

Kattelin, että huoltopisteitä kisassa aika harvakseltaan, joten lieneekö juoma-asema-apurista paljoakaan hyötyä juoksijoille.

Proffan tavoin minäkin kannatan lämpimästi sinua joukkueenjohtajaksi. Edelleen olen erittäin kiinnostunut kisasta, jos vaan joukkueeseen mahdun yhden maastoultran kokemuksella.

• 3 weeks later...

Valitettavasti Kolin voittajalla on muita kiireitä, ettei ehdi Irlannissa poikkeamaan.

Kiireet estänevät myös yhden toisen kovan maastospesialistin matkan vihreälle saarelle.

Joukkue alkaa pikkuhiljaa varmistumaan ja lentojakin on jo kateltu sillä silmällä, että matkassa ollaan mukana itsekin. Tosin luulen, että oma kuntoni riittää ainoastaan enää huoltopuolelle.