Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Satasen naiset

Share

Recommended Posts

Tuon toisen keskustelun innoittamana ajattelin, että olisiko kenties tilausta satasta suunnittelevien naisten ketjulle, aikatavoitteista ja tasoista piittaamatta?

Tässä voitaisiin keskustella treenaamisestamme ja miksei muustakin, treeni on kuitenkin (vain?!) osa elämää. Mukaan mahtuu luonnollisesti myös muille matkoille harjoittelevien ajatuksia. Eikä miesten tarvitse tietenkään vaieta. Eli kirjoitelkaa tänne jos ja kun siltä tuntuu, itse olen täydellinen aloittelija ja kaipaisin kovasti paitsi kaltaisteni myös kokeneempien mielipiteitä ja näkemyksiä. Kertokaa mikä saa teidät juoksemaan, mikä ei.

Oma tavoitteeni on nyt vihdoin vahvistumassa. Aion mitä ilmeisimmin osallistua elokuussa Masokistin Unelmaan. En ole toistaiseksi kuitenkaan ilmoittautunut kisaan. Vielä muutama viikko sitten olin varsin empivällä kannalla, mutta tein äitienpäivän tienoilla niin hyvän ja onnistuneen harjoituslenkin että päätöshän siitä syntyi. Tietenkään ei ole kovin viisasta tehdä mitään johtopäätöksiä yhden "onnistumisen" perusteella, mutta eipä se satasen juoksukaan tai edes suunnittelu taida olla ihan niitä viisaimpia tekoja... taitaa olla ihan muita motiiveja pelissä siinä..... Joka tapauksessa sain hyvää lääkettä huhtikuun maratonin jälkeiselle fiilikselle.