Lanttu Lähetetty 21. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 21. toukokuuta , 2006 Olen joskus kuunnellut Kari Sinkkosen luennon maratonista. Hän neuvoo viikkoa ennen juoksua tyhjentämään energiavarastot paastoamalla kaksi päivää ja samalla juoksemalla 1. päivänä 1,5 h ja toisena päivänä kolme varttia. Paaston aikana pitäisi energiavarastot tyhjentyä ja sitä seuraava hiilihydraattitankkaus ylitäyttää varastot. Mutta en enää muista mitä näitten kahden paastopäivän aikana saa ja pitää syödä/juoda?? Olisiko jollakin antaa hyviä neuvoja tästä ja mahdollisesti omia kokemuksia asiasta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 21. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 21. toukokuuta , 2006 Mutta en enää muista mitä näitten kahden paastopäivän aikana saa ja pitää syödä/juoda?? Olisiko jollakin antaa hyviä neuvoja tästä ja mahdollisesti omia kokemuksia asiasta! Vähähiilihydraattista ravintoa musta. Siis lihaa, kalaa ja kanaa sekä paljon vihanneksia, hedelmiä ja salaattia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rvl Lähetetty 21. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 21. toukokuuta , 2006 Vähähiilihydraattista ravintoa musta. Siis lihaa, kalaa ja kanaa sekä paljon vihanneksia, hedelmiä ja salaattia. Näin minäkin olen sen ymmärtänyt. Omeletti on usein ollut ruuokalistalla kun olen tuota soveltanut. Sinkkosen maratonharjoituskirjaa lueskelin valmistuessani ekaan maraan, tukholmassa pitäisi tulla 15 täyteen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts