Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Pyöräilyhousut

harmis
 Share

Recommended Posts

Onko olemassa muitakin värejä kuin musta??? Säärikarvoja en viitsi ajella kun on koko ikänsä kasvattanut :-)

Tosiaan ihan törkeitä hintoja pyytävät pyöräilyhousuista. Kokemuksen puutteesta johtuen en tiedä onko nuo yokot hyvät mutta edullisimmasta päästä kylläkin ja intersportissa nyt alennettuun hintaan. Malleja näytti olevan useampaa sorttia. 39.90 maksoi ja samalla hinnalla sai yokon pyöräilypaidankin (ei siis samaan hintaan).

Enpä ole oikea pyörämies, mutta parit pyöräilyhousut on tullut kokeiltua ja kyllä noissa eroja on. Ensimmäiset ostin sieltä ihan halvimmasta päästä, ja vaikka housut ovatkin ihan kelvolliset, niin kyllä seuraavat hieman arvokkaammat ovat hintansa arvoiset varsinkin pidempiä pätkiä satulaa kuluttaessa. Pehmusteissa kai nuo erot lähinnä näkyvät housujen välillä, mutta enpä osaa vinkata muuten kuin lukemaan näitä myyvien verkkokauppojen käyttäjäarvioita tuotteesta ja ehkä vilkaisemaan asialle omistautuneempia foorumeita. Joka tapauksessa kannattaa ottaa ehdottomasti henkselimalliset, koska ne istuvat oikein muutenkin kuin pystyselkäisessä Jopo-pyöräilyssä. Hintataso esimerkiksi Saksan tai Englannin verkkokaupoissa on sitten murto-osa Intersportin vastaavista, eli jos kykenee hyväksymään riskin sovitusongelman suhteen, saa varmasti laadukkaammat pöksyt samaan hintaan.

Onko olemassa muitakin värejä kuin musta???

Juu onhan niitä,

puna-valkoiset:

valkoiset:

mutta minä pitäydyn mustissa.

Noita Contin housuja hommattiin pari vuotta sitten meidän yhteislenkkiporukalle yhteishankintana. Useampi kuin kaksi kaveria (jotka ajavat enemmän kuin minä) on kyllä kehunut noiden pehmikettä. Itse hommasin uudet samanlaiset kun ekat poistetiin yltä lääkärin toimesta saksilla.

Juu onhan niitä,

puna-valkoiset:

valkoiset:

mutta minä pitäydyn mustissa.

Noita Contin housuja hommattiin pari vuotta sitten meidän yhteislenkkiporukalle yhteishankintana. Useampi kuin kaksi kaveria (jotka ajavat enemmän kuin minä) on kyllä kehunut noiden pehmikettä. Itse hommasin uudet samanlaiset kun ekat poistetiin yltä lääkärin toimesta saksilla.

Siinähän oli Jormat rivissä...kummassakin kuvassa...