Jump to content
Juoksufoorumi.fi

21.05

pietari
 Share

Recommended Posts

Viimeinen "pitkä" täälläkin ennen Tukholmaa...

Rauhallisesti juostu 22 km aikaan 2:16... syke avg 139...

Lenkiin mahtui n.10 minuuttia kaverin raksalla notkumista ja vaimon kanssa kävelyä reilu 1km... Loppupuolella tuli nykäistyä 3km/15min ja 2km/11min.

Nyt lepäillään ja lasketellaan kohti tulevaa koitosta...

Viikon saldo 62 km...

32,8 km, 136, 3:13:12, 5:53 min/km, 74 max%

Ei mitään ultrakevyttä, mutta ei mitään erityisiä ongelmiakaan ollut. Vesirepun kanssa olin liikkeellä, pari litraa riitti ihan mukavasti.

Tuli joku seppopaitalainenkin vastaan, kehä III:lla Lintuvaaran ja Konalan välissä. EDIT: Hmmm. olisko ollut pietari, kun taisi juosta naisen kanssa.

Moikka Landor taisin olla minä ja vaimoni? punatakkinen naisjuoksija ja kaljupää mies jolla upouusi Sepon tallin musta paita yllään...

Vaimo totesikin että siinä tais mennä jo oikea juoksija..

Teidän tuntomerkit kyllä täsmää. Mutta minut taidatte sekottaa johonkin muuhun, vai että juoksija. Minulla oli harmaat trikoot, musta takki, valkoinen lippis ja se juomareppu. Seppopaitakin oli mutta se näkyi ehkä takin sisästä hieman heikosti.

Ja kyllä yhdyn vaimon näkemykseen oikeasta juoksijasta.(Askellus paljastaa

muuten aika usein asian)

Joo samaa mieltä Pietarin kanssa, katsos meikä ei ole juoksia ja tyyli linkuttava kun jalka pipi :) he..he..

Joka tapauksessa vaimokkeen kanssa reilu tunnin kävely. Ajattelin käydä vielä illalla vesijuoksemassa ja tehdä siellä ehkä muutamia vetoja tai sitten fillarointia kun ilma näyttää aika kivalle..