paula Lähetetty 20. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 20. toukokuuta , 2006 Onko kukaan käynyt Anjalankoskella maratonilla? Onko kukaan menossa tänä vuonna? On varmasti pieni tapahtuma, mutta epätoivoisena (lue:kuumehoureissani) etsin sellaista maratonia, joka olisi suht lähellä asuinpaikkaamme. Joensuun mentyä puihin on löydettävä korvaava juoksutapahtuma, jossa pääsee näyttämään itselleen, ettei ole pelkkä letkujalka. Toivottavasti joku muukin innostuu tuosta tapahtumasta. Minulla on tavoitteena päästä maaliin alle 3.59 ajassa ja olisi mukava saada kirittäjä mukaan. Yksin juostessa vauhdit tuppaavat tippua ja juoksusta tulee pelkkää maisemankatselua. Tuolla maratonilla ei saa mitalia vaan voi kartuttaa hopelusikkakokoelmaansa. Kaikki maaliin tulleet saavat lusikan ja parhaille tietysti pokaalit. Voi vaikka kisan jälkeen lusikoida pokaalista jäätelöä, heh, heh. Ehkä minun olisi syytä siirtyä takaisin punkan pohjalle toipumaan :015: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolkku Lähetetty 20. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 20. toukokuuta , 2006 Jippii, onks joku muukin menossa? http://virtual28.nebula.fi/~seponkotisivutcom//vb/showthread.php?t=1431 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 20. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 20. toukokuuta , 2006 Onko kukaan käynyt Anjalankoskella maratonilla? Onko kukaan menossa tänä vuonna? On varmasti pieni tapahtuma, mutta epätoivoisena (lue:kuumehoureissani) etsin sellaista maratonia, joka olisi suht lähellä asuinpaikkaamme. Joensuun mentyä puihin on löydettävä korvaava juoksutapahtuma, jossa pääsee näyttämään itselleen, ettei ole pelkkä letkujalka. Mikkeli 01.07 tai Joutseno syyskuussa? Itse olen molemmille menossa tähän tietoon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paula Lähetetty 21. toukokuuta , 2006 Author Share Lähetetty 21. toukokuuta , 2006 Joutsenoon olen menossa, mutta pitäisi saada tähän alkukesään juoksu, kun tarkoitus oli juosta TÄNÄÄN. Itku pääsi, kun ei päässyt juoksemaan. Pettymys valtava. Etsin sen takia "korvaavaa", että motivaatio punkan pohjalta nousemiseen olisi parempi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mindy Lähetetty 23. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 23. toukokuuta , 2006 Heips ! Olen kyllä tällä tietoa lähdössä tuonne Onnin maratonille tai siis puolikkaalle, ei puhettakaan vielä kokonaisen yrittämisestä. Kokemusta tuosta reitistä tai järjestelyistä ei minulla ole joten siinä asiassa en voi auttaa... Osallistujia ei varmaan ole kovinkaan paljon joten issekseen joutunee hölkkäilemään mutta sittenhän se on kuin normaali pitkä lenkki ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
paula Lähetetty 25. toukokuuta , 2006 Author Share Lähetetty 25. toukokuuta , 2006 Heips ! Olen kyllä tällä tietoa lähdössä tuonne Onnin maratonille tai siis puolikkaalle, ei puhettakaan vielä kokonaisen yrittämisestä. Kokemusta tuosta reitistä tai järjestelyistä ei minulla ole joten siinä asiassa en voi auttaa... Osallistujia ei varmaan ole kovinkaan paljon joten issekseen joutunee hölkkäilemään mutta sittenhän se on kuin normaali pitkä lenkki ! Hieno juttu, että lähdet. Minäkin pahoin pelkään, että yksinäistä puurtamista on koko matka, mutta niistä on jo kokemusta. Aikaisemmin kävin vain pieniä kisoja ja sain aina pokaalin, kun saatoin olla sarjani ainut juoksija. Isoimman ja hienoimman pokaalin olen saanut ajalla 5.15. Mennään hakemaan palkinnot pois tästäkin kisasta :1st: Link to comment Share on other sites More sharing options...
esan Lähetetty 27. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 27. toukokuuta , 2006 Tiedoksi - Onnin 199 oli tänään Somerolla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensonge Lähetetty 27. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 27. toukokuuta , 2006 Ensimmäisen marani juoksin Anjalankoskella vuonna 2000. Pienihän tapahtuma oli ja yksin sai puurtaa lähes koko toisen kierroksen. Noin siis 3.15 vauhdissa. En nyt sitte tiedä, onko reitti sama tällä kertaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
esan Lähetetty 28. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 28. toukokuuta , 2006 Yksin on puurrettu meikäläisenkin vauhdilla. Reitti on entinen, mutta lähtö/maali uudessa kohtaa reittiä (siellä missä oli jo viime syksynäkin). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Lähetetty 28. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 28. toukokuuta , 2006 HCR:nilla juoksin ensimmäistä kertaa numerolappu rinnassa ja maalissa olin hyvissä sielun ja ruumiin voimissa (pystyin kävelemään ja tuotin ymmärrettäviä lauseita), nyt olisi himo lähteä kokonaista kokeilemaan Anjalankoskelle. Järjen ääni yrittää toppuutella puolikkaalle, mut joskushan se eka kokonainen on edessä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
esan Lähetetty 30. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 30. toukokuuta , 2006 Eikös se ole pato tms jossa on n. 5 porrasta. Ei siinä voi montaa sekuntia menettää - jos on varovainen ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensonge Lähetetty 30. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 30. toukokuuta , 2006 Eikös se ole pato tms jossa on n. 5 porrasta. Ei siinä voi montaa sekuntia menettää - jos on varovainen ;-) Meinas kuolo tulla toisella kiekalla niissä portaissa. Että ne oli myrkkyä ja sen jälkeen koko juoksu oli myrkkyä, meni minuuttitolkulla loppumatkasta aikaa enemmän. Syytän juurikin samoja portaita.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolkku Lähetetty 31. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 31. toukokuuta , 2006 Ilmoittauduinpa maratonille. Huoltopisteitä on 6/kierros. Tarjolla Dexal, sekamehu, vesi, rusinat ja suolakurkku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuoksiJanne Lähetetty 7. kesäkuuta , 2006 Share Lähetetty 7. kesäkuuta , 2006 Meinas kuolo tulla toisella kiekalla niissä portaissa. Että ne oli myrkkyä ja sen jälkeen koko juoksu oli myrkkyä, meni minuuttitolkulla loppumatkasta aikaa enemmän. Syytän juurikin samoja portaita.. Onhan siinä se pyörille ja muille kulkuvälineille tarkoitettu luiska, jota voi ja kannattaa käyttää. Tuo pato on ollut vakiojuoksureitilläni jo vuoden verran. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts