Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Onnin 200.maraton Anjalankoskella

Recommended Posts

Onko kukaan käynyt Anjalankoskella maratonilla? Onko kukaan menossa tänä vuonna? On varmasti pieni tapahtuma, mutta epätoivoisena (lue:kuumehoureissani) etsin sellaista maratonia, joka olisi suht lähellä asuinpaikkaamme. Joensuun mentyä puihin on löydettävä korvaava juoksutapahtuma, jossa pääsee näyttämään itselleen, ettei ole pelkkä letkujalka.

Toivottavasti joku muukin innostuu tuosta tapahtumasta. Minulla on tavoitteena päästä maaliin alle 3.59 ajassa ja olisi mukava saada kirittäjä mukaan. Yksin juostessa vauhdit tuppaavat tippua ja juoksusta tulee pelkkää maisemankatselua. Tuolla maratonilla ei saa mitalia vaan voi kartuttaa hopelusikkakokoelmaansa. Kaikki maaliin tulleet saavat lusikan ja parhaille tietysti pokaalit. Voi vaikka kisan jälkeen lusikoida pokaalista jäätelöä, heh, heh. Ehkä minun olisi syytä siirtyä takaisin punkan pohjalle toipumaan :015:

• Replies 34
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Onko kukaan käynyt Anjalankoskella maratonilla? Onko kukaan menossa tänä vuonna? On varmasti pieni tapahtuma, mutta epätoivoisena (lue:kuumehoureissani) etsin sellaista maratonia, joka olisi suht lähellä asuinpaikkaamme. Joensuun mentyä puihin on löydettävä korvaava juoksutapahtuma, jossa pääsee näyttämään itselleen, ettei ole pelkkä letkujalka.

Mikkeli 01.07 tai Joutseno syyskuussa? Itse olen molemmille menossa tähän tietoon.

Heips !

Olen kyllä tällä tietoa lähdössä tuonne Onnin maratonille tai siis puolikkaalle,

ei puhettakaan vielä kokonaisen yrittämisestä. Kokemusta tuosta reitistä tai

järjestelyistä ei minulla ole joten siinä asiassa en voi auttaa...

Osallistujia ei varmaan ole kovinkaan paljon joten issekseen joutunee hölkkäilemään mutta sittenhän se on kuin normaali pitkä lenkki !

Heips !

Olen kyllä tällä tietoa lähdössä tuonne Onnin maratonille tai siis puolikkaalle,

ei puhettakaan vielä kokonaisen yrittämisestä. Kokemusta tuosta reitistä tai

järjestelyistä ei minulla ole joten siinä asiassa en voi auttaa...

Osallistujia ei varmaan ole kovinkaan paljon joten issekseen joutunee hölkkäilemään mutta sittenhän se on kuin normaali pitkä lenkki !

Hieno juttu, että lähdet. Minäkin pahoin pelkään, että yksinäistä puurtamista on koko matka, mutta niistä on jo kokemusta. Aikaisemmin kävin vain pieniä kisoja ja sain aina pokaalin, kun saatoin olla sarjani ainut juoksija. Isoimman ja hienoimman pokaalin olen saanut ajalla 5.15. Mennään hakemaan palkinnot pois tästäkin kisasta :1st:

HCR:nilla juoksin ensimmäistä kertaa numerolappu rinnassa ja maalissa olin hyvissä sielun ja ruumiin voimissa (pystyin kävelemään ja tuotin ymmärrettäviä lauseita), nyt olisi himo lähteä kokonaista kokeilemaan Anjalankoskelle.

Järjen ääni yrittää toppuutella puolikkaalle, mut joskushan se eka kokonainen on edessä.

Meinas kuolo tulla toisella kiekalla niissä portaissa. Että ne oli myrkkyä ja sen jälkeen koko juoksu oli myrkkyä, meni minuuttitolkulla loppumatkasta aikaa enemmän. Syytän juurikin samoja portaita..

Onhan siinä se pyörille ja muille kulkuvälineille tarkoitettu luiska, jota voi ja kannattaa käyttää. Tuo pato on ollut vakiojuoksureitilläni jo vuoden verran.