Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Yhteislenkkiä Mäkkylä-Valimo-Haaga-Ilmala

Sporttispurtti
 Share

Recommended Posts

Mä voisin tulla joku kerta tässä keväällä myös mukaan, kun kerran Hietsukin tuolla toisessa ketjussa ilmoitteli uskaltautuvansa :kapa: 3.35-3.40 min/km on kyllä kympille aika kova haipakka mulle, kun ei taida ihan riittää tuohon vauhtiin maksimisuorituskaan. 3.45 min/km osuis paremmin kohdalle, mutta eihän sitä jarruksi kannata toiselle lähteä.

Puolimatkasta vois mielummin hypätä tohon sun vauhtiin, jos saisi järjesteltyä moisen.

Eli: 4.4/8.4 oli tarkoitus tehdä intervalli harjoitusta, koska paikoitellen on sen verran jäätä vielä että tv-kova ei ole mahdollinen. Sitten kun jäät on lopullisesti sulanut niin juoksen tv-kovaa 10km, tavoitevauhti n. 3.45min/km. Mutta eihän se mitään haittaa jos joku menee vähän kovempaa ja toinen vähän hitaampaa, tarpeeksi jos saadaan porukkaa niin varmaan jokaiselle löytyy kaveri jonka perässä roikkua.

Mensonge: minulle käy ihan mikä aika vaan, sano sinä.

Kelit lämpenee, lumet sulaa ja hiihtokelit menevät huonoiksi.

Juoksukausi pitäisi varmaan aloittaa, joten tällainen terävä startti kuulostaa sopivan haastavalta - heti vaan ennätysvauhtia.:ruoska:

Olen mukana, jos aikataulut passaa ja kotoa pääsen karkaamaan.

4.4. ei ehkä vielä onnistu muiden menojen takia, mutta tuo 8.4. näyttäisi tällä hetkellä sopivan hyvin.

Missähän tarkka startti-/kokoontumispaikka on?

Hienoa että viritellään vk-kuntoa. Itsellä vielä tekemistä reippaasti alle 4.00/km vahdeissa, mutta hyvä jos Sporttispurtti on mitannut reitin. Se alkaa siis melko suoraan Mäkkylän juna-aseman edestä? Itse juoksen usein tuota radanvartta, kun Pajamäessä asun. Jos tästä tulee tapa, tulen ehdottomasti mukaan.

Mittasin Gps:lläni että Mäkkylän pysäkin lähettyviltä Tapulinpolun kohdalta tulee radanvierustietä edes takasin tasan 10km. Ilmalassa vois pyörätien päässä kääntyä vasemman kautta takaisin, siinä tulee n.60m ajotiellä juoksua mutta ei tarvitsis kääntyä paikallan ympäri..

-Tulevana maanantaina käy ihan mikä aika vaan..

-Miten olis jatkoa ajatellen esim. joka torstai klo 17.30 Tapulinpolkua vastapäätä?

Muokattu