Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Läheisen menetys

Junnu
 Share

Recommended Posts

Anteeksi etukäteen jos tämä on sekava kirjoitus. mutta sekava olen minäkin.

Menetin vaimoni muutama päivä sitten liikenneonnettomuudessa ja jäin 7- ja 9-vuotiaiden poikien yksinhuoltajaksi. Vaikka minulla on hyvä lähipiiri ja paljon hyviä ystäviä minun sekä poikieni tukena niin aivan saatanan koville ottaa ja tuntuu että pakka on ihan sekaisin.

Poikien ja itsenikin takia on vaan pakko olla vahva, suunta on eteenpäin kaikesta huolimatta.

Tukea olen saanut perheeni ja ystävieni lisäksi kriisiryhmiltä, papilta, lääkäriltä.

Jos joku on ollut samalaisessa tai vastaavassa tilanteessa ja haluaa antaa jonkinlaista vertaistukea, keskustella miten tästä selviää taas hiljalleen eteenpäin elämässä niin olisin hyvin kiitollinen.

Yksityisviestillä voipi ottaa yhteyttä noin aluksi, kiitos.

• Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oudiö. Lämmin osanottoni suureen suruun.

Kaikki sanat ovat nyt tyhjää puhetta. Voi vain korkeintaan toivoa että suru edes laimenisi aikanaan siinä määrin että pystyy sen kanssa elämään.

Itse yritin roikkua jotenkin rutiineissa kiinni. Työstä olisi saanut sairaslomaa mutta katsoin että minun on parempi olla työssä kuin kotona. Ja vaikka oli kuinka vaikeaa kiskoin aina iltaisin juoksuvaatteita päälle ja yritin juosta voimien mukaan. Se helpotti aina hetkellisesti. Ruokavaliosta ja nukkumisesta koitin myös pitää huolta. Ja sitten kun oli itkun aika, annoin tulla. Päivä kerrallaan menin eteenpäin.

Karmeeta se oli mutta selvisin. Kolme vuotta on kulunut ja nyt elämä on siedettävää ja joskus jopa hienoa. Siihen suuren aukon kohdalle on tullut paljon uutta ja siitä iloitsen.

Voimia sinulle Junnu!