Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Self-Transcendence 2 mile races in Helsinki-2011

Recommended Posts

• Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tuossahan se menisi naapurissa, mutta TM ei kiinnosta millään muotoa....

Äläs nyt täysin tuomitse. Tekihän Beatles sentään Rishikes-jaksollaan sellaisia klassikkopaloja kuin Ob-La-Di, Ob-La-Da, Revolution tai Back In the U.S.S.R. - näin ainakin väitetään.

En ole itse todellakaan mikään itämaisen henkisyyden ekspertti, mutta mun ymmärtääkseni Sri Chinmoyn (1931-2007) jutut eivät varsinaisesti liittyneet Maharishi Mahesh Yogiin (1918-2008) tai transsendenttiseen meditaatioon. Saa toki väittää vastaankin.

Muokattu
lisätty linkkejä

Äläs nyt täysin tuomitse. Tekihän Beatles sentään Rishikes-jaksollaan sellaisia klassikkopaloja kuin Ob-La-Di, Ob-La-Da, Revolution tai Back In the U.S.S.R. - näin ainakin väitetään.

En ole itse todellakaan mikään itämaisen henkisyyden ekspertti, mutta mun ymmärtääkseni Sri Chinmoyn (1931-2007) jutut eivät varsinaisesti liittyneet Maharishi Mahesh Yogiin (1918-2008) tai transsendenttiseen meditaatioon. Saa toki väittää vastaankin.

Eiköhän molempien herrojen tekniikat perustu samaan vedalais-hindulaiseen ajatteluun - eikä sekään kiinnosta. Ai juu, ja 70-luvun rauhanhössötykset eläneenä rauhan- sitä ja tätä ovat edelleen aika vastenmielisiä. Ei maailmanrauha rakennu juoksemalla. Paitsi tietysti jos kaikki vain juoksisivat, kukaan ei ehtisi sotia.... no niin, siinäpä ajatus.

Muokattu

Kuten -James- sanoikin: tuolla voi todellakin käydä vain juoksemassa. Itse ole niin maallistunut pakana, etten ole koskaan miettinyt tämän juoksutapahtuman henkistä sisältöä. Suurempia huolenaiheita ovat olleet riittääkö happi, muistanko reitin vai eksynkö, jaksanko maaliin asti, oksennanko nyt vai vasta maalissa! Ei siinä maailmanrauhat tai muut vähempiarvoiset asiat ole tullut mieleenkään :D

Jos juokseminen kiinnostaa, niin mukaan vaan kokeilemaan!

Kuin myös! Juoksemaan ja samalla tapaamaan monia mukavia juoksututtuja...

Tavoitteekseni pistelen... alle 12min. Ekat juoksut menevät haarukkaan 12.30... 12.45, siitä sitten pitkin kautta lähemmäksi tuota Cooper 3218m.

.. Itselläni aivan samat tavoitteet. Viime kesänä meni päälle 12.30, mutta tänä vuonna on tarkoitus hieman harjoitellakin...

• 1 month later...