duke Lähetetty 18. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 18. toukokuuta , 2006 Tuli tämmönen ketju mieleen tossa Malmin lentokenttää kiertäessä kun tuli paljon sporttisen näköistä juoksijaa vastaan että olikohan foorumin porukkaa liikkeellä. Eli Malmin kuntorata n. klo 17.30-18.00 kiersin vastapäivään varusteina lyhyet mustat trikoot, sininen pitkähihainen juoksupaita ja musta Sepon talli lippis ja punainen naama. Tunnistiko kukaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
heli Lähetetty 18. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 18. toukokuuta , 2006 Et ainakaan mua nähnyt (vaikka olenkin HARVINAISEN sporttisen näköinen ja ERITYISEN vetäväaskelisen näköinen) (ironiaa). Tein lenkkini tänään Simonkylän pöpeliköissä pojan futisharkkojen aikana. Oon kyllä kiertänyt sitä Malminkin kenttää joskus, mm. viikko sitten ns. yhteislenkillä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niilos_mc Lähetetty 18. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 18. toukokuuta , 2006 Mä oon hirveen huono muistaa toisten varusteita Mut olin kiertämässä myötäpäivään 16:27-17:31 välisenä aikana. Mulla oli pitkä mu-pu juoksupaita, lippis ja siniset shortsit niin ja juomapullo kädessä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Lähetetty 19. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 19. toukokuuta , 2006 Kiersin myös vastapäivään Malmin lentokenttää eilen - kotoa kierrokselle ja takas, yht. 13,9 km, aikaan 53:32 (3:55/km), keskisykkeellä 145, sellanen rento reipas lenkki. Keltaset shortsit ja musta pitkähihainen paita, olin kierroksella noin klo 17:45-18:08 eli ~23min meni kellon mukaan ympäri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
duke Lähetetty 19. toukokuuta , 2006 Author Share Lähetetty 19. toukokuuta , 2006 Kiersin myös vastapäivään Malmin lentokenttää eilen - kotoa kierrokselle ja takas, yht. 13,9 km, aikaan 53:32 (3:55/km), keskisykkeellä 145, sellanen rento reipas lenkki. Keltaset shortsit ja musta pitkähihainen paita, olin kierroksella noin klo 17:45-18:08 eli ~23min meni kellon mukaan ympäri. Yksi keltashortsinen tuli vastaan, varmaan sitten Edwin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shamaani Lähetetty 20. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 20. toukokuuta , 2006 Yksi keltashortsinen tuli vastaan, varmaan sitten Edwin? Taisit aika haipakkaa edetä, jos Edwin tuli tuolla vauhdilla selkä edellä vastaan, kun kiersitte samaan suuntaan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
duke Lähetetty 20. toukokuuta , 2006 Author Share Lähetetty 20. toukokuuta , 2006 Taisit aika haipakkaa edetä, jos Edwin tuli tuolla vauhdilla selkä edellä vastaan, kun kiersitte samaan suuntaan...ööö, jos mä sitten juoksin väärinpäin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts