Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Pekan kymppi ja puolikas, keitele 18.06.2011

Recommended Posts

• 1 month later...
  • 4 weeks later...

Matkat on käyty mittaamassa ja palkinnot suunniteltu. Puolimaratonin kolmelle nopeimmalle on tiedossa hyvät tavarapalkinnot: tarjolla on juoksukenkää ja Sonyn Mp3-soitinta mm..

Kaikkien osallistuneiden kesken arvotaan myös yllätyspalkintoja.

Joten ei kun Keiteleelle keskikesän leppoisaan kaiken kansan hölkkään osallistumaan!! Ei pitäis olla palkinnoista kiinni :)

Reitti kulkee Keiteleen urheilukentältä maaseudun hiekkateitä pitkin vaihtelevalla reitillä.

• 2 weeks later...

Meinaako mies ite spurtata vai mikä on tilanne?

Mulla on tilanne sellainen että pari päivää olen rauhallisesti hölkkäillyt ja tuntuu siltä että pahimmat ongelmat on jätetty taakse. Meinaan kyllä osallistua kun oma seura kerran järjestää ko. tapahtuman. Kuntoni puolesta olen harkinnut ryhtyväni kahden tunnin jänikseksi :)

http://pekanpuolikas.sporttisaitti.com

Muokattu

Mulla on tilanne sellainen että pari päivää olen rauhallisesti hölkkäillyt ja tuntuu siltä että pahimmat ongelmat on jätetty taakse. Meinaan kyllä osallistua kun oma seura kerran järjestää ko. tapahtuman. Kuntoni puolesta olen harkinnut ryhtyväni kahden tunnin jänikseksi :)

No mutta hei, ei se väärin oo jänistelykään. Itekin lupasin mennä huomenna kaverille jänikseksi, tosin vähän lyhyempään kisaan.