Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Holle

Juoksijoita Espoon seudulta

Recommended Posts

Tulisiko mukaan hitaampiakin menijöitä...? Täällä rauhallisen vauhdin edustaja, vauhti voisi olla päälle 7min/km, mieluiten jopa 7:30min/km niin pysyisi sykkeet maltillisina.

Ehdottaisin, että lähtö klo 18 telineiltä myötäpäivään ja mukaan myöhemmin tulijat löytävät porukan juoksemalla vastapäivään.

Minä voisin myös ilmaantua joku kerta paikalle. Tällä viikolla en valitettavasti vielä pääse.

No jos vaan maltat lähteä niin olen mukana. Sopisiko sulle yhden kierroksen vedot 10K-vauhtia? Nuo olisi mulle täsmätreeni sunnuntain hölkkään samassa puistossa.

Mukana ollaan, jos vain viikonlopun yli perhettä vaivannut vatsatauti saadaan keskiviikkoon mennessä selätettyä. Nyt näyttää jo lupaavalta.

Kierroksen vedot 10K-vauhtia sopii. Toiminee hyvänä vauhdinhakuna HCR:ia varten.

Mukana ollaan, jos vain viikonlopun yli perhettä vaivannut vatsatauti saadaan keskiviikkoon mennessä selätettyä. Nyt näyttää jo lupaavalta.

Kierroksen vedot 10K-vauhtia sopii. Toiminee hyvänä vauhdinhakuna HCR:ia varten.

Miltäs näyttää, juostaanko tänään? Olikos se kuudelta Akilleen majalla?

Tämähän pyörähti ihan mukavasti käyntiin. Olikohan meitä peräti kahdeksan yhteensä kiertämässä puistoa? Juoksin WR ja JRin kanssa kolme kierrosta (1,8 km) aikaan 6.49, 6.42, 6.35 (ka 3.44/km). Kolmannessa ukot karkasivat ja löivät reittiennätykseen heti kovat lukemat. Oliko peräti 6.12?

Näitä lisää! Ensi viikolla tosin joudun jättämään heti väliin työmatkan takia.

Kiitokset met:lle ja Winterroadille mukavasta lenkkiseurasta.

Myös muut seppolaiset oli mukava tavata ja eiköhän tämä toistu pian uudelleen.

Ensi viikosta en uskalla vielä mennä lupaamaan, mutta joku samantapainen lenkki hyvässä seurassa voisi sopia ihan hyvin kuvioihin.

Kiitos kaikille ekalle Puolarmaarin kimppalenkille osallistuneille!

Mukana meitä oli heti ilahduttavasti seitsemän: Winterroad, JRi ja met, Jamo57, Emo, (Glaciesvir?/nyba?) ja mää.

Näitä ehdottomasti jatketaan... Ensi viikolla kyllä olen mukana mutta lauantaisen Kuopion 6h Run'in takia lenkki tulee olemaan todella kevyt kohdaltani.

Lenkkarin rapsa