Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Holle

Juoksijoita Espoon seudulta

Recommended Posts

Täytynee ootella vielä ilmeisesti parisen viikkoa ennenkuin nuo ovat juostavassa kunnossa... voisin silti ens viikoloppuna mennä tarkistamaan josko jo 27.4 voitais eka kimppalenkki juosta.

Kyllä tuolla voidaan reippaamminkin välillä mennä... mulla VK vauhti näyttäis kympillä olevan siinä 4:45min/km... PK:oot siinä 5:45... 6:15min/km

Kävin pääsiäisen aikoihin sunnuntaina kiertelemässä keskuspuistossa ja samalla katsastamassa reitin kunnon.

Mittaa tuolle lenkille tuli Forella 1795m eli tuo 1800m on hyvin lähellä oikeata. Korkeuseroa tuli 13m/kierros.

Radan kunto oli jo kohtuullinen, eli vain parissa paikassa oli enää lunta.

Eli voitaisiin ajatella että Wapun jälkeen 4.5 voitaisiin aloitella esim. kello 18.00 alkaen...

Autolla pääsee lähelle parkkiin

... ja voitaisiin tavata telineillä taikka sitten juosta vastaan porukkaa vastapäivään.

Lenkki tuntuisi helpommalta juosta myötäpäivään, ylämäki on näinollen pidempi mutta loivempi.

Mukavaa jos saatais porukkaa mukaan paljon...

Me tullaan ainakin Emon kanssa...

Tulisiko mukaan hitaampiakin menijöitä...? Täällä rauhallisen vauhdin edustaja, vauhti voisi olla päälle 7min/km, mieluiten jopa 7:30min/km niin pysyisi sykkeet maltillisina.

Ehdottaisin, että lähtö klo 18 telineiltä myötäpäivään ja mukaan myöhemmin tulijat löytävät porukan juoksemalla vastapäivään.

Tulisiko mukaan hitaampiakin menijöitä...? Täällä rauhallisen vauhdin edustaja, vauhti voisi olla päälle 7min/km, mieluiten jopa 7:30min/km niin pysyisi sykkeet maltillisina.

Ehdottaisin, että lähtö klo 18 telineiltä myötäpäivään ja mukaan myöhemmin tulijat löytävät porukan juoksemalla vastapäivään.

Hitaampi menijä ilmoittautuu mukaan perhelogististin varauksin. Tsekkaan, palaan.

Olen nyt telakalla, joten en ole tulossa, mutta konsepti kiinnostaa sinänsä. Onko tässä siis kyse pitkiksestä? Minulle sopii hidas, 5-6min/km vauhti, jos juostaan useita tunteja. Jos sen sijaan mennään vain lyhyt lenkura kuten vaikka kymppi tai 15km niin käy vaikka alle 4.30min/km. Ihan sama.

Olen nyt telakalla, joten en ole tulossa, mutta konsepti kiinnostaa sinänsä. Onko tässä siis kyse pitkiksestä? Minulle sopii hidas, 5-6min/km vauhti, jos juostaan useita tunteja. Jos sen sijaan mennään vain lyhyt lenkura kuten vaikka kymppi tai 15km niin käy vaikka alle 4.30min/km. Ihan sama.

Tuota 5-6min/km vauhtia voisi tulla juoksemaan.... välillä nopeamminkin.

Asun 2 km päässä Puolarinpuistosta, joten kiinnostaa. Etenkin jos löytyy VK-vauhtiseuraa (4.20-3.45).

Välillä voisi pari kierrosta pysytellä tässäkin vauhdissa...

Muokattu

Keskiviikkona 4.5. voi ko. paikalla olla vähän vilskettä.

Samaisessa osoitteessa järjestetään kuntosuunnistukset ja oma suunnistusseurani järjestää lasten suunnistuskoululaisille testijuoksut.

Eiköhän tuonne sekaan kuitenkin hyvin mahdu. Oman porukan tunnistamisessa voi vain tulla haasteita.

Itse voisin jättää lapset testijuoksutettavaksi ja lähteä vaikkapa met:n seuraksi VK-lenkille.

Jaahas. Meillä mahatautia, eli joudun jättämään tämän kerran, mutta tulen mielelläni jatkossa.

Paranemisia sinne siis! Toivon mukaan parin viikon päästä olet mukana - minulla taas ensi viikolla perhe asettaa esteensä enkä sillloin ole kierroksella.

Tällä viikolla voisikin olla vuorossa lyhyehkö VK-lenkki eli huimaa 6:30-7:00 vauhtia :)

Keskiviikkona 4.5. voi ko. paikalla olla vähän vilskettä.

Samaisessa osoitteessa järjestetään kuntosuunnistukset ja oma suunnistusseurani järjestää lasten suunnistuskoululaisille testijuoksut.

Eiköhän tuonne sekaan kuitenkin hyvin mahdu. Oman porukan tunnistamisessa voi vain tulla haasteita.

Itse voisin jättää lapset testijuoksutettavaksi ja lähteä vaikkapa met:n seuraksi VK-lenkille.

Kappas vaan... ollaankohan samaisen seuran jäseniä! :)

Tuota tunnistusasiaa ajattelin jo aiemminkin... neilikkaa emme ilmeisesti rintaamme pistä, mutta ajattelin keskiviikkona laittaa jonkin tunnistettavan vaatekappaleen päälle... olkoon vaikkapa tuo musta Seppolan "Holle" paita päällä...

No jos vaan maltat lähteä niin olen mukana. Sopisiko sulle yhden kierroksen vedot 10K-vauhtia? Nuo olisi mulle täsmätreeni sunnuntain hölkkään samassa puistossa.