Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kevätseuranta


Guest Valkokuusi

Recommended Posts

"Hän ei usko, että ilmaston lämpeneminen saadaan pysäytettyä nykyisillä keinoilla."

"Ei varmasti saada, tilanne vain pahenee. Oma toivoni, sikäli kun sitä on, perustuu siihen, että maailmassa tapahtuu jokin suuri häiriö, joka pakottaa järjestämään palikat uudelleen taloudessa. Muuten ei ole mitään toivoa, että päästäisiin päästövähennystavoitteisiin."

Laitanpa näiden kummallisten säiden innoittamana pari sitaattia. Kuka on sitaattien takana kyseessä? Itse olin vähän hämmästynyt.

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tracey kirjoitti:

Niin, no veikkaapa mimmonen kesä on näin niinkuin viimeiakojen perusteella tulossa, kylmä, lämmin vai jotain kamalaa? 

 

Annan kattavan ennusteen, joka pitää myös paikkansa

 

Kesästä on tulossa keskimäärin samanlainen kuin kaikista muistakin kesistä. Sataa, paistaa, naurattaa, vituttaa jne. 

 

Lisäksi, se tuleva kesä loppuu liian nopeasti. 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Aamulla katsoin säätietoja Ilmatieteenlaitoksen sivuilta ja hämmästyin, kun luki, että Kaisaniemessä olisi 10cm lunta. En muista nähneeni snögeä enää varmaan 1,5 viikkoon, mutta jossain sitä muka on vielä 10cm.

 

Nyt alkaa olla jo liian valoisaa aamuisin ja poliitikot haluavat siirtyä pysyvään talviaikaan, mikä tarkoittaa valoisia aamuja ja pimeitä iltoja. Pähkähullua. Pitäisi keksiä aamuiksi nyt jotain tekemistä, kun olen herännyt nyt jo muutaman aamun putkeen joku 1,5 tuntia liian aikaisin. Tosin kahdesti se on johtunut siitä, että minulla on ollut kylmä. Jostain syystä lämpötila ei pysy vakiona yön aikana. Oisko lamput lämmittäneet makuuhuonetta ja termostaatti laittanut patterin pienemmälle ja yön aikana huone viilenee, jolloin herään kun huomaan, ettei ole enää lämmintä. En tiedä, joku siinä on. Termostaatti ei reagoi tarpeeksi nopeasti, huoneen lämpötila ei pysy vakiona. 20,5C oli vain aamulla eilenkin, enkä mä niin kylmässä pysy välttämättä unessa. Se pitäisi olla tyyliin 21,5C. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy