Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Otetaas kilpailu II

Recommended Posts

• Replies 11,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Varatuomari Lanne (Toivo Mäkelä) kertoi kuuluvansa kyseiseen kerhoon.

Karttu. Nimet kartun kirjoissa. Karttu oli joko esine tai etsijä itse. Kiikoisissa ainakin. 

No heitetään vaikka tämmöinen:   Seuraava maraton on minun 100. Kuinka monta vuotta olen käyttänyt aikaa näiden sadan maratonsuorituksen keräämiseen?    

Posted Images

No meinasin jo huolestua eikö kukaan Koskista tunne, vaikka taitaa olla jo 19. seikkailu kyseessä ja yksi menneen kevään myydyimmistä. Siis Seppo Jokisen "Mustat sydämet". Miulla just menossa, siksi mitä ajankohtaisin, ja kyllä on aiemmatkin luettu. Kannattaa innostua, mutta mielellään järjestyksessä alusta alkaen.

Maratonin sujumisen saa Kekki selvittää ihan itse, kunhan ensin kysäisee.

Mahtoiko Koskinen lentää Finnairilla Australiaan? Se ei kuitenkaan ole kilpailukysymys...

Kuukausi takaperin vaimoni ja minä lensimme Finskillä lomalle. Checking sijoitti meidät peräkkäisille penkkiriveille, mutta loppujen lopulta päädyimme kuitenkin istumaan vierekkäin, koska vaimoni oli erästä kanssamatkustajaa lainatakseni "siviili".

Miksi vaimoni ei saanutkaan istua alkuperäisellä paikallaan 32F?

Paikka oli varattu traktorin paisuntasäiliölle

Paisuntasäiliö meni ruumaan, joten se ei vaikuttanut asiaan.

Hätäuloskäynnin läheisyyteen haluttiin riuska mies. Tosin tuo taitaa olla ihan takaosan paikkoja, joten en sitten tiedä.

Ei ole tämäkään oikein, mutta muutama riuska mies istui koneen takaosassa, ja heidän läsnäolonsa liittyy kysymykseen.

Ahaa... Siellä oli käynnissä Con Air tapanen verenhimoisen murhaajan kuljetus kuritushuoneelle. Gorillat tarvi hajurakoa siviileihin!

Tämä on vielä lähempänä oikeaa vastausta.

Murhaajista en tiedä, mutta maastakarkoitus oli kyseessä ja neljä saattajaa istui viiden saatettavan kanssa siten, että valtasivat kolme penkkiriviä koneen perältä. Vaimoni ei sopinut tuohon kuvioon mukaan, joten joutui sitten vaihtamaan paikkaa ja päästtiin vierekkäin istumaan. Loppu hyvin - kaikki hyvin.

Sissonen kysyy seuraavaksi.