Jump to content
Juoksufoorumi.fi

UberLehrer

Otetaas kilpailu II

Recommended Posts

Olisiko sitten Pauliina Utriainen (os. Rasmus) Kuopion Sisu-Veikoista?
Ei ollut ihan helppo löytää vastausta. Ainakaan minä en löytänyt mistään luetteloa maratonin suomenmestareista. Tuo bändivihje sitten auttoi.

Kysymys oli vaikea, minkä takia nyt helppo: Olen joutunut tuomaroimaan useampaakin lajia. Aikanaan olin tuomaroimassa ottelua, jossa oli mukana myös tuleva hallikisojen suomenmestari. Mikä laji oli kyseessä?

Pesäpallo
No pian löytyi. - Poika pelasi pesäpalloa ja meni, kuten pääosa joukkueen pelaajista, suorittamaan tuomarikorttia. Testin pitäjä pyysi minuakin osallistumaan ja yllättäen pääsin läpi (pojat eivät juurikaan päässeet). Tämän takia jouduin yhtenään joukkueen pelejä tuomaroimaan, yleensä syöttötuomarina. Samassa Niittykummun Pesiksen joukkueessa pelasi silloin myös tämän vuoden 800 m hallimestari Tuomo Salonen. - Vuoro ZeroDieselille, ole hyvä!

Se oli puhdas arvaus lajissa jota en ole koskaan oppinut arvostamaan.

Siksi on loogista jatkaa helpolla pesäpallokysymyksellä.

Jyväskylästä oli samaan aikaan kolme seuraa pesäpallon pääsarjassa joskus 80-luvulla.

Mitkä seurat?

Kiri, Lohi ja HonSu

Kyllä näin juuri. Seurasin viikottain samassa harjoitustilassa kyseisten seurojen pelaajien harjoittelemattomuutta ja siitä juontaa epäilykseni lajia kohtaan. Onhan tuosta aikaa ja epäilen harrastajien nykyään jo harjoittelevan.

Cone "kotipesästä" jatkaa, ole hyvä!

Kyllä näin juuri. Seurasin viikottain samassa harjoitustilassa kyseisten seurojen pelaajien harjoittelemattomuutta ja siitä juontaa epäilykseni lajia kohtaan. Onhan tuosta aikaa ja epäilen harrastajien nykyään jo harjoittelevan.

Cone "kotipesästä" jatkaa, ole hyvä!

Kiitos, kotipesä tosiaan oli lähellä.

Omakohtainen kysymys. Sain sunnuntaina 'urheiluvamman' ja nyt pariin päivään en voi tehdä aivotyötä joten olen sairaslomalla kaksi päivää.

Mikä vamma ja miten tapahtui?

Muokattu