Jump to content
Juoksufoorumi.fi

To 10.3.

Teec
 Share

Recommended Posts

• Replies 32
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

6,3km (4.46/km, avg 147) + 40min kuntosalia (jalat, keskikroppa, 36 leukaa).

Sähän olet päässyt juoksun makuun taas. Miten jalat on reagoinut? Leuat yhdellä yrityksellä.

Itse 10x400m vetoja.

Kaksi ensimmäistä 1:30:een ja loput 1:20:een. Palautus loogisesti 1:10. Hengitys taas tukossa. Nuhaa tai yskää ei ole, mutta henki ei kulje.

Sähän olet päässyt juoksun makuun taas. Miten jalat on reagoinut? Leuat yhdellä yrityksellä.

Itse 10x400m vetoja.

Kaksi ensimmäistä 1:30:een ja loput 1:20:een. Palautus loogisesti 1:10. Hengitys taas tukossa. Nuhaa tai yskää ei ole, mutta henki ei kulje.

Mä en oikein tiedä, mikä tilanne tarkalleen ottaen on, koska kyllä tuota jalkaa vielä jomottaa/särkee ajoittain, mutta mulla on kroppa paljon tasapainoisemmassa kunnossa kuin mitä se on ollut viimeisen vuoden aikana. Toivon vain, että tuo yksi kipupaikka vielä häviäisi, kun pari muuta jo lähti...

Leuat menivät kolmella yrityksellä, mutta en ihan loppuun asti viitsinyt puristaa, kun mieli oli heikko. :<

k-pyörää 45min + soutua 15min. Kevyttä oli, tulipa soudettua salivehkeellä pisin veto ikinä =) 15min. Pystyy vetämään sellasta 2:15-2:00@500m vauhtia tunteella että vaikka pidempään. Pitänee ottaa jatkossa lisää, selkään ja hauikseen ottaa hyvin

Mulle tuo 4min/km-soutuvauhti on ihan liikaa. Pari kilsaa menee ja sitten pitää kaatua lattialle.

Mulle tuo 4min/km-soutuvauhti on ihan liikaa. Pari kilsaa menee ja sitten pitää kaatua lattialle.

Se soutulaite on jotenkin tylsä. Muutaman kerran olen tehnyt ja jo perttikarppiset on tiukassa. Usein jää puolipertiksi treeni. Kerran osui vahingossa laitteesta kalapeli päälle ja se oli ehkä älyttömintä, mitä olen eläissäni nähnyt. Silloin halusin pahoinpidellä itseni.

Jos tänään kevyen lenkin jälkeen tekisi vähän soutulaitetta. Puoliperttiä riittäisi kyllä.