Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kaikkien maailman Baldiiiiiinien kunniaksi!

Skylihme
 Share

Recommended Posts

Hyvää naistenpäivää kaikille naisille!

Minä olen ollut siinä käsityksessä, että palstan Baldi(iiiii)ni on mies, mutta sama toivotus silti hänellekin.

No semmoinen käsitys minullakin on, mutta just siks piti laittaakin tämmöinen toivotus kun hänellä niin paljon on kertynyt tuota kaunaa naisia kohtaan. Ajattelin, et sen kunniaks.

Hyvää naistenpäivää kaikille naisille, tytöille, tädeille, tytsyille, pimuille, tantoille, emännille, muijille, eukoille ja etenkin tietysti meille vanhoille akoille!

Ja miehille kans! Päivä se on heilläkin tänään.

Hyvää Naisten Päivää vaan... Meillä töissä yksi afrikan poika on viime viikosta asti hehkuttanyt, kuinka 8.3 on Se Kaikkein Tärkein Juhlapäivä..! Miksikö? Koska se on Naisten päivä ja silloin kaikki naiset ovat iloisia ja hymyilevät ja ovat kauniita! :smiley: Että näinkin voi tehdä arjesta juhlaa. Hyvää Kaikkein Tärkeintä Juhlapäivää siis itse kullekin sukupuolelle!! :thumbsup:

Ja miehille kans! Päivä se on heilläkin tänään.

Hyvää naistenpäivää vain Skylihmeellekin sekä kaikille muillekin palstan naisille.

Jos haluat Sky naistenpäivänkortin, niin laita spostiosoitetta (minun osoitteenihan sinulla jo onkin). Taisin etsiskellä sitä vanhoista sposteista/privoista turhaan jo joulun aikaankin, joten tuskin olen sitä koskaan saanutkaan.

Hyvää Naisten Päivää vaan... Meillä töissä yksi afrikan poika on viime viikosta asti hehkuttanyt, kuinka 8.3 on Se Kaikkein Tärkein Juhlapäivä..! Miksikö? Koska se on Naisten päivä ja silloin kaikki naiset ovat iloisia ja hymyilevät ja ovat kauniita! :smiley: Että näinkin voi tehdä arjesta juhlaa. Hyvää Kaikkein Tärkeintä Juhlapäivää siis itse kullekin sukupuolelle!! :thumbsup:

Eivätkös naiset ole AINA kauniita? Onnea siis kaikille maailmaa kaunistaville naisille!

Hyvää naistenpäivää vain Skylihmeellekin sekä kaikille muillekin palstan naisille.

Jos haluat Sky naistenpäivänkortin, niin laita spostiosoitetta (minun osoitteenihan sinulla jo onkin). Taisin etsiskellä sitä vanhoista sposteista/privoista turhaan jo joulun aikaankin, joten tuskin olen sitä koskaan saanutkaan.

Ei mullakaan taida enää löytyä sun.

Mutta kiitos, tulihan ne näinkin perille. Itse en kyllä erityisesti tykkää tai huomioi näitä naistenpäiviä tai muita, ystävänpäivänä tulee parasta ystävää muistettua mutta muuten ei. Kukkia olisin itselleni ostanut, mutta kun en ehdi niitä kovin kauaa ihailla kun tässä pari päivää menee töissä ja sitten jo lähdetäänkin kohti Joensuuta talvilomaselle.