Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Mammuttimarssi 1-3.9.2006

X-Caliber
 Share

Recommended Posts

• Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eikös tämä ole ikävästi samana viikonloppuna, kuin Salon 60 km:ä...

Taitaapa olla. Hmm... vaikea valinta, lähteäkö juoksemaan 60 km asfaltille kilpailuun, joka ehkä järjestetään vai lähteäkö seikkailemaan villiin pääkaupunkiseudun erämaahan tapahtumaan, joka taatusti järjestetään? :confused:

No, oikeasti valinta on jo tehty. Ainakin Juoksee susien kanssa ja minä edustamme Endurancea Mammuttimarssilla. Toivottavasti mahdollisimman moni muukin.

Syyskuun alku on kyllä loistelias aika tämän tyyppiselle kisalle...

Näin uskon. Tuosta on sopivasti kolmisen viikkoa Vaajakosken maastoultraan, joten sinne ehtii palautua mainiosti.

Mä tulisin Pasi mielelläni sun aisapariksi. Saatan tosin olla vähän heikossa kunnossa silloin, kun Masokistista on niin vähän palautumisaikaa. Mulle siis passaisi mainiosti lähteä vaan rennolla fiiliksellä nauttimaan tapahtumasta. Tosin onhan sullakin triathlon alla, mutta sun kuntopohja onkin huomattavasti laajempi kun mulla.

Reitti 2000 on mulle vieras (tosin olin vuosi sitten yhdessä toisessa seikkailukisassa sillä reitillä), mutta nythän sen sitten tietää missä tehdä fillarilenkit jatkossa.... Miten on, pistetäänkö tiimi kasaan?

Mä tulisin Pasi mielelläni sun aisapariksi. Miten on, pistetäänkö tiimi kasaan?

No sehän passaa mainiosti! Ja kun molemmat on vähän palautteluvaiheessa ni mikäpä vois olla hauskempaa fiilistelyä ja terapiaa kun seikkailla luonnossa.

Nyt sitte harjottelemaan onnettoman näkösiä ilmeitä ja myyntipuheita, jotta saan järkättyä vapaata töistä. Järjestän joka tapauksessa lomaa tavalla taikka toisella, joten lyödään vaan päivämäärät lukkoon. Ennen pomon kohtaamista vielä parikymmentä keinotekosesti aiheutettua aivastusta hammastikkuja nenään tökkien ni saa muutamassa minuutissa silmät verestämään ja aidon näkösen flunssan päälle.