Sporttispurtti Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Share Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Kertoisiko joku minulle missä olisi mahdollista juosta vähintään 10km mittaisia vk-vetoja? Ainoa mikä mulle tulee mieleen on Keskupuiston taipaleella, mutta onnistuuko siellä käytännössä juosta kovaa ja pitkään? -Asustelen Pitäjänmäessä.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KTz Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Share Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Kertoisiko joku minulle missä olisi mahdollista juosta vähintään 10km mittaisia vk-vetoja? Ainoa mikä mulle tulee mieleen on Keskupuiston taipaleella, mutta onnistuuko siellä käytännössä juosta kovaa ja pitkään? -Asustelen Pitäjänmäessä.. Kyllä mun mielestä paras paikka tehdä tuollaisia 10km:n treenejä on Pirkkolassa. Sinne ei välttämättä ole mitenkään liian pitkä matkakaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Share Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Kyllä mun mielestä paras paikka tehdä tuollaisia 10km:n treenejä on Pirkkolassa. Sinne ei välttämättä ole mitenkään liian pitkä matkakaan? Missä tarkkaanottaen Pirkkolassa? Keskuspuistossa? Itsekin etsin sellaista suoraa baanaa, ei tosin tarvii olla 10 km mittainen. 5 km ihan riittävä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KTz Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Share Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Missä tarkkaanottaen Pirkkolassa? Keskuspuistossa? Itsekin etsin sellaista suoraa baanaa, ei tosin tarvii olla 10 km mittainen. 5 km ihan riittävä. No sitten Pirkkolan kolmen kilsan lenkki ei ehkä sovi parhaiten. Mutta mun mielestä se on ihanteellinen reitti, koska sisältää myös korkeuseroja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baltsu Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Share Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Eikö Keskuspuistossa Laaksosta Pirkkolaan edestakaisin käy myös? Pituus vaihtelee vähän reitistä riippuen, vähän nousua välillä ja hiekkapinta, mutta kyllä siinä ilman mitään liikenteen hälyä pystyy lumettomana kautena juoksemaan aika kovaa. Jos matkaa haluaa lisää niin voi pidentää Paloheinän suuntaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KTz Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Share Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Eikö Keskuspuistossa Laaksosta Pirkkolaan edestakaisin käy myös? Pituus vaihtelee vähän reitistä riippuen, vähän nousua välillä ja hiekkapinta, mutta kyllä siinä ilman mitään liikenteen hälyä pystyy lumettomana kautena juoksemaan aika kovaa. Jos matkaa haluaa lisää niin voi pidentää Paloheinän suuntaan. Tätäkin reittiä olen jonkin verran harrastanut ("aktiiviaikoina" joka toinen lenkki meni Laaksosta Pirkkolaan ja takaisin) - ei huono vaihtoehto sekään. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sporttispurtti Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Author Share Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Laaksosta Pirkkolaan menevän reitin varrella on melko paljon koirien ulkoiluttajia, mutta tuota Pirkkolan 3km lenkkiä olen kyllä harkinnut kanssa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mick Winter Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Share Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Pajamäestä käsin olen tehnyt maantievetoni radanvarren pyörätiellä Mäkkylän ja Ilmalan välillä - 5km tasaista asfalttia, ei risteyksiä. Jos ei yksi 180 asteen käännös haittaa, niin hyvä suora on ihan naapurissa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sporttispurtti Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Author Share Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Pajamäestä käsin olen tehnyt maantievetoni radanvarren pyörätiellä Mäkkylän ja Ilmalan välillä - 5km tasaista asfalttia, ei risteyksiä. Jos ei yksi 180 asteen käännös haittaa, niin hyvä suora on ihan naapurissa. Jep. Olet aivan oikeassa, oli eilen todella karmeassa kunnossa mutta toivottavasti sulaa kohta :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KTz Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Share Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Jep. Olet aivan oikeassa, oli eilen todella karmeassa kunnossa mutta toivottavasti sulaa kohta Se oli tänään vielä karmeammassa kunnossa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensonge Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Share Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Pakilan kasillahan on asfalttiin maalatut kilometrit ja reitti on pääosin tasainen. Pitskusta tulee kylläkin hiukan matkaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baltsu Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Share Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Laaksosta Pirkkolaan menevän reitin varrella on melko paljon koirien ulkoiluttajia, mutta tuota Pirkkolan 3km lenkkiä olen kyllä harkinnut kanssa. Ahaa, itse en ole ko. hommaa huomannut. Siellä on kyllä koirien hautausmaa. Tosin pääasiassa olen juossut siellä päiväsaikaan, jolloin koiria ei tarvitse ilmeisesti kusettaa. Joskus polkupyöräilijöitä on aika reilusti eli joskus joku nilkki painaa "torvea", vaikken tekisi mitään väärin, mutta sehän saa vain lisää vauhtia, jos lähden pyöräilijää jahtaamaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dorian Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Share Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Pirkkolasta pääsee Keskuspuiston hiekkapintaisia uria pitkin myös Pitkällekoskelle. Reitti Pitkällekoskelle on hieman tasaisempi kuin Laaksoon ja siellä on yleensä myös hieman vähemmän koiranulkoiluttajia yms. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahis Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Share Lähetetty 6. maaliskuuta , 2011 Yksi vaihtoehto voisi olla myös Tali. Tähän vuodenaikaan ei ole ainakaan liiaksi koirankusettajia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts