Jump to content
Juoksufoorumi.fi

LUM järjestää ratakympin 20.6

Recommended Posts

Nyt olis kaikille mahdollisuus lähteä radalle kokeilemaan kykyjään. Lappeenrannan Urheilu-Miehet järjestävät ratakympin 20.6 kello 18, paikkana Lauritsalan urheilukenttä. Maratonkoululaiset osallistuvat kai tuohon juoksuun mutta kaikentasoiset juoksijat ovat tervetulleita.

Sarjat M/N, osallistumismaksu 8 euroa, ilmottautuminen 16.6 mennessä LUM:n toimistoon 05-4150606 http://www.lum.fi

Itse ajattelin lähteä tavoittelemaan 37.30 alitusta mikäli olen vaan Jukolasta toipunut.

• 4 weeks later...

Nostellanpas hieman ylöspäin aihetta kun tuo ilmottautumisaika päättyy perjantaina. Näillä näkymin itse tosiaan menossa ja viime lauantain maantiekympin ajan 37.07 parannus olisi tähtäimessä. Kaikki rohkeasti mukaan, maratonkoululaisia on ainakin tulossa eli vauhtia löytyy moneen makuun.

Hei! Olen tulossa Lappeenrantaan juoksemaan ja meitä on kaksikin, jotka tavoittelevat 3.40/km-vauhtia eli alle 37 minuutin loppuaikaa. Vuorovedosta on alustavia suunnitelmia eli tähän völjyyn mukaan vaan Artsi!

Kuulostaa ihan hyvältä näin alustavasti. Toivottavasti ei Jukola paina enää liikaa jaloissa, siellä kuitenkin lyhyt osuus eli eiköhän sitä ehdi palautua.

Tsemppiä vaan SannaK:lle ja Artsille juoksuun! Tokihan te painelette alle 37 minuutin, kun meikäläinenkin juoksi 36.07 vaikka olen 3.15-maratoonari.

Hohhoijaa, nyt saa loppua tämä mun itsesäälissä rypeminen...

Eihän niitä Tukholman hommia ennää kukkaan muista! Joten Jamppakin vain häntä pystyyn ja uutta treeniä koneeseen.

Miekin varmaan tulen Lauritsalaan kymppiä vääntämään. Ei ole mitään aika tavoitetta. Saatan vaikka juosta 35, 36, 40 tai vaikka 33 ihan sen mukaan mikä fiilis on.

Aikaa meni jotain 33.38. Lähdin aikalailla liian kovaa matkaan ja tasaista hyytymistä oli havaittavissa. Eka 400m 71s eka tonni 3.06, 3 tonnia 9.45, 5 tonnia 16.30 jne...tai jotain. Vähän tarkoituksella hain loppuun sellaista paska fiilistä. Kun Tukholmassa en sellaista saanut, niin piti ottaa se sit Lauritsalassa. Sinänsä olen tyytyväinen, että alkuviikon kovan treenin voi tehdä myös näin. Artsikin laittoi tauluun jotain 37. ja vähän päälle.

Kelihän oli liian kuuma tälläiseen, mut hyvä totutella P.Nurmi puolikasta varten. Oma kympin enkkakin parani reilun minuutin. Luulenpa, että tuosta voi järkevällä juoksulla, hyvällä kelillä ja kunnon valmistautumisella karsia 30s-60s pois. Mut se on sit syksyllä ajankohtaista, kun Kamiksen kanssa kisaillaan taas V.Y:stä.

Juoksijoita oli kaiken kaikkiaan noin 15 kpl. Ja nähtävästi kaikki pääsivät maaliin. :party0002: Se on jo tällä kelillä oiva suoritus. :sign0133:

Tälläistä tällä kertaa.

. Artsikin laittoi tauluun jotain 37. ja vähän päälle.

Juoksijoita oli kaiken kaikkiaan noin 15 kpl. Ja nähtävästi kaikki pääsivät maaliin. :party0002: Se on jo tällä kelillä oiva suoritus. :sign0133:

Tälläistä tällä kertaa.

Jep. 37.34 tais olla aika, en nyt osaa olla tyytyväinen enkä pettynytkään. Joskus on yli minuutin kovempaakin mennyt mutta näin tällä kertaa, keli oli ainakin ihan liian kuuma minulle.

Onnittelut vaan kaikille maaliin tulleille, huomasitkos muuten ForrestG että siun idoli keskeytti, vai olikos se sitten ihan suunniteltu juttu että jättää kesken. :icon_rolleyes:

Kyllä se treenimotivaatio aina välillä putkahtaa mieleen mutta hyvin nopeasti se menee ohi. Jos sitä vielä tästä ryhdistyis ja alkais kilometrit maistumaan. Syksyllä sitten maraton mutta sitä ennen pitäisi puolikas käydä jossain tempasemassa.