Jump to content
Juoksufoorumi.fi

To 03.03.

Teec
 Share

Recommended Posts

• Replies 29
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lähdin etsimään pitävää asfalttia ja löysinkin sitä (JES!) vanhalta kolmostieltä. Piti juosta vähän pidempi pätkä 100% sulalla asfaltilla, mutta mopo karkasi käsistä (en katsonut kelloa), eikä välttämättä olisi jaksanut neljää kilometriä taivaltaa. Ainakin olisi mennyt liian rankaksi tässä vaiheessa. Kevät kevät, tule oi kevät !!!

Alkulämpö: 4.03km, 21.59, 5.27/km

Pikkuriuhtaisu: 2.11km, 8.24, 3.59/km

Ja kotiin: 1.91km, 11.08, 5.50/km

YHT: 8.05km, 41.31, 5.09/km

Kiersit väärään suuntaan... Minä katson aina Rauhalahden piipusta tulevan savun suunnan ja kierrän järven sen mukaan.

Oma lenkurani tänään yllättäen Jyväsjärven ympäri:

20 km 5:47/km AVG 123 MAX 140

En muuten kiertänyt. Myötäpäivään menin, mutta "lammasfarmin" kohdilla tuli seinä vastaan. Itse haistelen tuulet työmatkalla Jyskästä fillaroidessani. Näitkö muuten sellasta pitkää laihaa ukkoa, joka heilutti toista kätään jotenkin villisti? Sillä oli kaikki vaatteet mustia ja se muuten meni kovaa, ja sitä vaan nauratti.

En muuten kiertänyt. Myötäpäivään menin, mutta "lammasfarmin" kohdilla tuli seinä vastaan. Itse haistelen tuulet työmatkalla Jyskästä fillaroidessani. Näitkö muuten sellasta pitkää laihaa ukkoa, joka heilutti toista kätään jotenkin villisti? Sillä oli kaikki vaatteet mustia ja se muuten meni kovaa, ja sitä vaan nauratti.

En nähnyt, kun ei ollut peiliä mukana. :grin: Samaan suuntaan siis juoksimme ja minä menin mustissa.