Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Dean Karnazes - Run across America

Mana
 Share

Recommended Posts

Jep, Dean on kova kaveri, vaikka miehen yletön mediahakuisuus on minua(kin) jonkun verran ärsyttänyt. Mutta työtäänhän mies vaan tekee, tällaisen operaation budjettiin tarvittavia sponsorirahoja ei tipu jos ei mies ole riittävästi näkyvissä miedisassa.

Jos Dean selvittää tämän urakan suunnitelmansa mukaisesti, niin minä up-greidaan omassa arvoasteikossani miestä monta pykälää ylös päin. Varmasti tulee tätä Run Across Americaa seurattua, mutta vielä enemmän kiinnostaa Jesper Olsenin World Run II:n eteneminen!

• 2 weeks later...

Itsekin molemmat kyseisen herran kirjat omistavana voin sanoa että komppaan edellistä eli sai kyllä hurjasti aina motivaatiota kun välillä lukaisi juttuja herran seikkailuista. Mediahakuisuutta on kyllä ja siitä en niin paljoa perusta mutta kukin tyylillään. On se kuitenkin aika kallista reissata ympäri maailmaa juoksemassa mitä erilaisimmissa kisoissa joten ymmärrän että pieni medianäkyvyys ei välttämättä ole huono juttu. Itsekin lähtisin ihan mielellään kiertämään maailmaa juosten milloin missäkin mutta sellaiseen ei taida olla ikinä varaa joten vähän ehkä tuntuu utopistiselta. Siihen olen ihan tyytyväinen että joillain siihen on mahdollisuus ja sitten jakavat kokemuksiaan siitä meille jotka on jossain täällä siperian vieressä. :)

• 1 month later...
  • 3 weeks later...