Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Pariisin maratonmatka 2011

Recommended Posts

Pe-Ma 810e(2hh)+150e ilmoittautuminen+15e palvelumaksuu. 1hh 1020e. Olin aatellut yhtä Suomen pikkumaratonia huhtikuuksi, mut se onkin tänä vuonna vasta toukokuussa, joten mun oli "pakko" ilmoittautua Pariisiin matkatoimiston kautta;) Joo ja Berliiniin ilmoittauduin heti ekojen 10 000 juoksijan joukossa, et sinne omatoimisesti.

Tuo ilmoittautumismaksu on kyllä aivan ryöstöä.

Pitää muistaa, että SMT ei ole millään tapaa profiloitunut tarjoamaan edullisia lomamatkoja. Enemmänkin kyseessä on varakkaamman väen matkatoimisto, joka järjestää reissuja vaativampaankin makuun. Tuo kokonaishintahan on näin köyhän silmin aivan posketon.

Keväällä menopaluun Pariisiin saa pariin sataan, booking.comin kautta majoituksen 60-80 euroon yö (kahden hengen huone, kokonaishinta) ja osannottomaksu oli jokusia vuosia sitten noin 50 euroa. Eli koko paketti noin 400 euroa. Yksi parhaimmista maratoneista mitä olen juossut, joten kannattaa mennä.

Joo tiedän ryöstömeininki, oon katellu kans hyviä hintoja vertaan kautta. Mut mä saan työnantajalta ilmoittautumismaksun takas, niin antaa mennä;) Toi 1hh hinta vaan kirpasee pahasti. No mut ehkä tää sit on Mumbai maratonin jälkeen luxusta, siel mul oli paikallinen manageri ja jos joku homma ei toiminu, se vaan totesi:TÄMÄ ON INTIA!

Loppupeleissä Mumbai maratoni meni aikaan 3h 41min, eli mulle hyvä aika:)

• 2 weeks later...