jespertu922 Lähetetty 17. helmikuuta , 2011 Share Lähetetty 17. helmikuuta , 2011 Miten voisi 400 ja 800 metrin juoksija hyödyntää crosstraineria? Olen noin 2.08 juoksija 800 metrillä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimmoke Lähetetty 22. helmikuuta , 2011 Share Lähetetty 22. helmikuuta , 2011 Voikohan mitenkään?Aika vaikea sillä on tehdä samalla rytmillä,kun kasia ja nelosta juostaan. Palauttavana ehkä tai jos on hyvä ns.crossramp-mallinen saa hyvää jumppaa pohkeille ja pakaroille. Voimaa sillä ainakin saa,ehkä se ainakin nelosella hyödyttää. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jespertu922 Lähetetty 23. helmikuuta , 2011 Author Share Lähetetty 23. helmikuuta , 2011 Okei...mä olen vetänyt just lähinnä kovimpien pakkaspäivien aikana intervallitreenejä. Kyllä sillä sykkeen saa ainakin kivasti nousemaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baltsu Lähetetty 23. helmikuuta , 2011 Share Lähetetty 23. helmikuuta , 2011 Sekä jalan ponnistusliike että käsien käyttö on tuossa laitteessa oikein tehtynä samantyyppisiä kuin perinteisen tyylin hiihdossa. Näin ollen se ei nyt ehkä suoranaisesti juoksua edesauta, mutta jos on vähänkin oireita tai taipumusta joutua telakalle niin onhan tuo jaloille armollisempaa kuin juoksu. Korvaa hyvin esim. palauttavia lenkkejä. Korvaavaa harjoittelua siis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jespertu922 Lähetetty 23. helmikuuta , 2011 Author Share Lähetetty 23. helmikuuta , 2011 Pyrinkin vain saamaan hengityskoneistoa sen avulla kehitettyä. Kyllä pelkkää juoksua tulee viikossa runsaasti lisäksi ja crossari on vain korvaava harjoitus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts