Wolmari Lähetetty 15. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 15. toukokuuta , 2006 Heippa! Tuli tuossa lauantain pitkällä lenkillä mietittyä että moniko palstalainen käyttää maratonin reitin varrella olevia suihkuja ja että onko niistä enemmän hyötyä kuin haittaa? Lauantaina kun lenkin puolivälissä sain semmoisen muutaman kymmenen minuuttia kylmää vettä ja tuulta niskaani niin se tuntui kummasti virkistävän ja sykkeet laski liki kymmenellä. Toisaalta taas kenkien kastuminen saattaa aiheuttaa hiertymistä.... kertokaa mielipiteenne Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 15. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 15. toukokuuta , 2006 Hellemaratonilla nuo suihkut ovat ihan ehdottomia, niin mukavasti ne virkistävät. Yleensä käytän jonkinlaista päänsuojusta jos on oikein kuumat paikat. Sitä kun kostuttelee jaettavilla sienillä juostessaan, niin vaikutus on kutakuinkin sama. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaius Lähetetty 15. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 15. toukokuuta , 2006 Varsinaisesta suihkusta mulla ei ole kokemusta kesken maratonin ja sellaista kyllä ehkä välttelisin etteivät kengät kastu ihan läpikotaisin, mutta Tukholmassa oli viime vuonna sellaisia kerrassaan mainioita "sumusuihkuja" eli vesisuihkun sijaan töötistä tuli erittäin hienojakoista ja kylmää vesisumua. Sen läpi juokseminen teki ainakin minulle todella hyvää vaikka keli ei ollutkaan kuuma. Virkistyin kummasti aina kilometrin, parin ajaksi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maaria Lähetetty 15. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 15. toukokuuta , 2006 Nuo suihkut ovat kuumalla ilmalla todella virkistäviä, suosittelen ehdottomasti! Minulla eivät ainakaan ole kengät kastuneet kun nuo suihkut ovat sellaisia sumumaisia. Kannattaa ehdottomasti kokeilla! Link to comment Share on other sites More sharing options...
paula Lähetetty 15. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 15. toukokuuta , 2006 Itselläni on suihkusta tai oikeammin "vettä suoraan letkusta rinnuksille" kokemusta Outokummun maratonilla, kun lämpötila oli 29 astetta varjossa. Keli oli todella tukala ja vesitys auttoi loppumatkan hölkyttelyssä. Kengät eivät muistaakseni pahasti kastuneet tai sitten ne kuivuivat tuossa helteessä pikapikaa. Jalat kyllä turposivat sen verran tuolla reissulla, että kolmesta varpaasta irtosi kynsi, vaikka vauhti oli etanaetenemistä. Samaisella maratonilla minulle tarjottiin loppumatkasta kahvia ja olin tosi yllättynyt. Kenen maha kestää 30-35km:n jälkeen kahvia? Pieksämäellä tosin tarjottiin konjakkia ja loppumatkan olisi voinut mennä tosi rennosti :happy0167: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holle Lähetetty 16. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 16. toukokuuta , 2006 Ehdottomasti kannattaa käyttää noita suihkuja. Sienetkin ovat todella virkistäviä. En ole huomannut että olisi vaikuttanut tossuihin asti. Harjoituslenkillä sain kerran kunnollisen raekuuron niskaani. sekin virkisti mutta samalla myöskin kangisti jalat joksikin aikaa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadrunner Lähetetty 16. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 16. toukokuuta , 2006 Kerran sain kenkäni kasteltua suihkussa --> rakko kantapäähän. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts