Jusufal Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Share Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Oletko tissi vai peppumies? Vaikka arvostankin kokonaisuutta ja myös sitä mitä naisen päässä liikkuu niin silti olen aina ollut ja tulen kai aina olemaan peppumies. Äänet käsitellään luottamuksellisesti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pottonen Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Share Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Tasainen äänestys tähän mennessä. Luonnehdin itseäni enemmän tissimieheksi. Jokohan tasa-arvovaltuutetun toimistosta otetaan yhteyttä Jusufaliin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrigoriSoiros Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Share Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 ehdoton peppu!! Ei Jusufallos turhaan saanu suolipalstalla mainettaan =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umpimähkä Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Share Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Oletko tissi vai peppumies? Liittyykö tähän tissi-peppujuttuun miehillä myös mieliasento eli tissimies juu know ja peppumies taas ... juu know, behind? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jusufal Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Author Share Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Liittyykö tähän tissi-peppujuttuun miehillä myös mieliasento eli tissimies juu know ja peppumies taas ... juu know, behind? Ei liity mitään sellaisia likaisuuksia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skylihme Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Share Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Saanko minä vastata tähän kysymykseen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Share Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Vaimo sanoisi, että tissimies, mutta en minä noita toinen toistaan paremmaksi osaa asettaa, eli molempi parempi. Naisen rintoja ei kuulemma saa julkisesti tuijottaa, mutta peppua voi kuitenkin silleen vähän salaa tarkastella... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pottonen Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Share Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Naisen rintoja ei kuulemma saa julkisesti tuijottaa, mutta peppua voi kuitenkin silleen vähän salaa tarkastella... Kyllä rintojakin voi vilkaista vaivihkaa, sehän on suorastaan heteromiehen velvollisuus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jusufal Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Author Share Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Saanko minä vastata tähän kysymykseen? No vastaa sitten, mutta täällä kommenttien puolella, ettei mene tuo laskuri sekasin... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jusufal Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Author Share Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Vaimo sanoisi, että tissimies, mutta en minä noita toinen toistaan paremmaksi osaa asettaa, eli molempi parempi. Naisen rintoja ei kuulemma saa julkisesti tuijottaa, mutta peppua voi kuitenkin silleen vähän salaa tarkastella... Dääm..olis pitänyt laittaa tasuri-vaihtoehto tuonne kanssa, mutta en arvannut, että se voi olla mahdollista. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zubrus Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Share Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 ääni pepulle! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietari Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Share Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 (edited) 100% Pepu(i)lle(en) menee äänet..Juoksevilla naisilla on maailman "herkullisimmat":party0002:.. Ikinä en ole katsomatta jättänyt.:1Snoopy-08: Muokattu 12. helmikuuta , 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jusufal Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Author Share Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Peppu on selvässä johdossa, mutta joitain tissimiehiäkin joukossamme siis on....peppu ja poninhäntä, siinä vasta yhdistelmä... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utinkasakka Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Share Lähetetty 11. helmikuuta , 2011 Minä ihastun kauniisiin silmiin. Muualle en katso ollenkaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts