Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Inttämis- ja vittuiluketju

JH
 Share

Recommended Posts

Minä olen oikeassa kunnes, joku osittaa selvällä aukottoman todistuksen, että olen väärässä.

Muiden mielipiteet, jotka eivät ole täydellistä hymistelyä ja selkään taputtelua on sitten puhdasta ja henkilökohtaista vittuilua.

Hymiön laittaminen viestiin on totaalisesti se viimeinen tikki, mitä en muille voi sallia.

(Anteeksi, jos jollekin ei aukea, mutta tuntuisi olevan tarvetta höyryjenpäästö/inttämisosiollekin)

• Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Minä olen oikeassa kunnes, joku osittaa selvällä aukottoman todistuksen, että olen väärässä.

Muiden mielipiteet, jotka eivät ole täydellistä hymistelyä ja selkään taputtelua on sitten puhdasta ja henkilökohtaista vittuilua.

Hymiön laittaminen viestiin on totaalisesti se viimeinen tikki, mitä en muille voi sallia.

(Anteeksi, jos jollekin ei aukea, mutta tuntuisi olevan tarvetta höyryjenpäästö/inttämisosiollekin)

Joo tää on hyvä paikka. Niin ei tarvitse kyntää ojaa jossain toisessa ketjussa. Varsinkin, jos joku on ihan oikeastikkin halunnut tietää(alunpitäen). Ja sit alkaa hirveä inttäminen turhanpäiväisistä asioista, jotka kaikenlisäksi ovat vielä täysin asian vierestä. Mie en oikein jaksa näin näppäimistön välityksellä syttyä vittuiluille ja inttämiselle. Ainakaan kovin pitkäksi aikaa. Varsinkin kun olen aika paska tuottamaan järkevää tekstiä. Mut oikeassa elämässä voin kyllä asioista käydä hyvinkin rakentavaa keskustelua, jopa verbaalihyväilyksi tätä voisi kutsua.

Tuota kalorin kulutuskeskustelua kävin katsomassa sillointällöin. Olihan toi keskustelun taso hieman perseestä. Täällä on hyvä jatkaa =)

No, ainakin sain vastauksen kysymykseeni, haluatko todellakin ainoastaan viedä keskustelun hekilökohtaisuuksien tasolle asiallisen pohdinnan sijaan. En tosin vieläkään ymmärrä miksi.

Kinataan täällä jos haluat. Itselleni kyllä alkaa jo riittää.

Vedit kyllä viime metreillä aika jänniä kortteja (tarpeettomasti) hihastasi, ja olen niistä aika ihmeissäni, mutta tokia saat kirjoitella puolestani mitä lystäät.

Pitänee lukaista koko viestiketjua vähän myöhemmin uudemman kerran ja mietiskellä mikä siinä meni oikein pieleen ja missä vaiheessa. Lähti niinsanotusti jopo keulimaan. Luulen, että siellä tuon aikaansaamiseksi on tulkittu näppis sauhuten väärin toisen kirjoituksia molemmissa päissä. Niitä kun lukee parin viikon päästä niin voivat olla aika hauskaa luettavaa. Tai sitten ei.

Nuorempana olin kovakin vittuilemaan. Joku sanoikin, että minulla on musta vyö vittuilussa. Mutta olen huomannut, että siitä ei tule kuin pahalle päälle ja koko päivä on sitten pilalla kun harmittaa.

En osaa ulkoistaa vittuilua vain siihen asiaan vaan se jää kokonaisvaltaisesti ärsyttämään.

Joku osaa vittuilla sillä tavalla, että vain asiat riitelee, mutta minä suutun oikeasti, joten oman mielenrauhan takia parempi pitää näppinsä irti vittuiluasioista.

Mutta sitä en sano, että hyvää sanallista kamppailua on mukava lukea. Tuntuu, että osaispa itsekin, mutta kun itsellä tulee sellainen tunne, että tinttaan turpiin tuota toista kun mene riitelyksi niin silloin ei voi muuta kuin vain pysyä lukemispuolella kun ei osaa rakentavasti tingata asioista.

Juu, nämä on taas sellaisia juttuja, mitä tulee mieleen kun valvoo neljättä yötä. Ei ole taas päätä eikä häntää koko hommassa.

Niinpä. Toisin kuin v.kurppa, en nuorempana osannut enkä uskaltanut vittuilla. Jo kotona äiti opetti, että hiljaa ollaan, ettei ole mukulat häiriöks. Eikä sitä sitten uskallettu pukahtaakaan. Olis varmaan monella tohtorilla töitä, et sais mun kaiki traumat kaivettua esille.

Mut nyt vanhempana musta on tullut oikein kamala suustani. Puoleni olen oppinut pitämään, vaikkakin vähän liian myöhään. Riittävästi kun on alistettu, niin jos ei kokonaan lamaannu niin kyllä se keljuilu sieltä päätään nostaa. Verbaalisesti en ole mitenkään lahjakas, mutta rivouksia kyllä päästän suustani. Senhän osaa tietysti jokainen. Mut täällä sellaset kyl unohdan. Eihän siihen ole mitään syytä. Ollaan vaan eri mieltä.

Mut eiköhä unohdeta ainakin henkilökohtaisuuksiin menevät vittuilut täällä palstalla. Menee muuten aika kurjaks. On niin helppo sanoa jotain ilkeetä eikä sitä sit enää takaisin vedetä. Keljuillaan sitten vaikka asioista.

Nyt meni vähän nössöilyks tää homma. Vähän alkuperäisestä aiheesta poiketen. äääh

On tommosta ollu ennenkin. Vittuilu on tosiaan epäonnistunu jos vittuilun kohde ei vedä pultteja. Tietenkin yleisen viihtyvyyden kannalta tuommoset ketjut on mitä parhaita, keräävät kovasti lukukertoja.

Tänään otti suunnattomasti aivoon että unohdin parit paidat autoon ja jäi tapaaminen melkei välistä, oli kylmä katsomossa ja vituttaa kun tuon kameran kenno on jo ikänsä eläny 14000 kuvan jälkeen ja nuo mitkä tänäänkin otin on melko varmasti huonoja.

No onneksi en ole lukenut tuollaisia ketjuja, joissa mennään asian vierestä ja ns. henkilökohtaisuuksiin...

On niin ikävää nolostua toisten puolesta...

Toivottavasti tällaisista asioista kuitenkin päästään yli, eikä mitään eri "leirejä" ala muodostua...

Sanoo kuka mitä vaan, niin kyllä noita leirejä on täällä muodostunut.

Tästä ketjusta on näköjään poistettu jotain?

Sanoo kuka mitä vaan, niin kyllä noita leirejä on täällä muodostunut.

Tästä ketjusta on näköjään poistettu jotain?

Ei tästä ole mitään poistettu. Tässä ei vaan ole mitään sisältöä ikinä ollutkaan :-). Sotakirves on haudattu, joten emme kaiuksen kanssa enään ainakaan vähään aikaan huvita yleisöä kinaamalla.

Luulisn että leirit muodostuu pääosin juoksutavoitteiden, sukupuolen tai jonkin muun yhteisen mielenkiinnon mukaan tämänkin palstan sisällä. Täällä majailee palstan ärripurrit.

Hymiöt toiki vituttaa aina, mutta tämä on vittuiluketju ei vitutusketju.

Vitutusta varten täällä on se valitus- ja ruikutusketju , johon menen ehkä seuraavaksi. Pojalla kun on taas korvatulehdus. Lasten sairastelusta siellä valitetaan.

Ketjun aiheeseen, vittuilen tapparan kannattajille. Teidän pitäisi joskus nähdä oikeaa jääkiekkoa.

T: Patasydän sykkii