Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vko 2, 2011


Tombe76
 Share

Recommended Posts

  • Replies 34
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ma: 30min kuntosalia

ti: 90min futsal-treenit

ke: 60min sulkapalloa

to: lepo

pe: ap: 8km (5.19/km), ip: 25min kuntosalia

la: 4km kävelyä + 30min kuntosalia

su: 20km (5.15/km)

Yht. 28km (5.16/km) + 4,5h muuta turhuutta.

Paino ekaa kertaa kymmeneen vuoteen alle 70kg heti sunnuntain lenkin jälkeen. Lisäksi lauantaina leuanvetoenkat 13 toistoa (eka leukahan mulla meni reilut kolme vuotta sitten).

Link to comment
Share on other sites

Ma: kahvakuulaa

Ke: lumitöitä

Pe: 13 km, 1:22

La: 10 km, 52'29

Kilometrit jäivät vielä viimeviikkoisestakin mutta eipä haittaa, oli tuo eilinen kuitenkin sen verran positiivinen rykäisy. Olisi vaan tulevalla viikolla ilmat myötä niin saisi kilometrejä kerrytettyä, vaihtoehtoisesti voisi tietenkin yrittää opetella uskaltautumaan pyryyn / loskaan.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Ma: ap pk 6.2km 32min, ip pk 10km 45min+kuntopiiri 1h, venyttely 30min

Ti: ap pk 8km 42min, ip pk 10.7km 52min sis. 8x100m vetoja+venyttely 30min

Ke: ap crosstrainer 8km 44min, ip pk 18km josta 7km hieman reippaammin n~30min yht 1.27, venyttely 30min

To: crosstrainer 5.5km+aktiivista venyttelyä 25min

Pe: ap crosstrainer 3.6km 20min+kuntopiiri 40min, ip matolla 4x1000m 4:00min/km yht 13km 1.05, venyttely 20min

La: ap pk 11km 53min, ip pk 7km 32min+venyttely 20min

Su: ap pitkis 23km 2.01, ip venyttely 45min

Yht. 124km 15h 23min

Vaikeeta oli ekat puoli viikkoa, mutta sitten aukes jalat ihan ennennäkemättömällä tavalla, oon koittanu tässä pohtia että johtuikohan se 1) torstain kevyestä päivästä 2) aktiivisesta venyttelystä vai 3) matto intervalleista. Joka tapauksessa sykkeet putos noin kymmenen lyöntiä ja pk vauhti muuttui n.4:50-->4:20-4:30min/km. Ihastuin kuitenkin juoksumattoon sen verran että tulen tästedeskin juoksemaan vedot matolla! Ei voi muuta sanoa kuin: Feels good MAN!

Link to comment
Share on other sites

Kevyt viikko vahvistettuna yhdellä Aktia-rypistyksellä.

ma: 5 km kevyttä

ti: 10 km jmatolla, 5*200m vedot, 45 min lihaskuntoa

ke: 5 km kevyttä

to: 10 km jmatolla, 8*400m vedot

pe: 4,6 km kevyttä, muutama spurtti

la: 17,7 km, josta 10 km Aktia-cuppia, loput lämmittelyä ja jäähdyttelyä

su: 8,7 km vähän reippaampaa

Yhteensä 61 km juoksua. Lisäksi vajaat 60 km kevyttä työmatkapyöräilyä ja 3*etunojapunnerruksia. Koko perheen sukset hain tänään varastosta ulos, jokohan sitä kohta joutuu hiihtämään?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share




×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy