Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Riga Maraton 22.5.2011


Recommended Posts

  • Replies 39
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vuoden ensimmäinen tavoite lukittu, tänään lähtee ilmo maratonille ja sitten metsästämään halpaa ja hyvää hotellia ja lentoja.

Tarkoitus olisi viettää muutama lisäpäivä paikanpäällä tutustuen kaupunkiin.

Onko täällä käyneillä tietoa onko tuo pastaparty hinta/laatusuhteeltaan ok ?

Minä olin 2008 ja ainakin tuolloin pastaparty oli hintansa arvoinen. Tuolloin lennettiin Ryanilla ja asuttiin Reval Hotel Latviassa. Hotelli ei ole halvimmasta päästä, mutta hinta/laatu -suhde kohdallaan; erinomainen aamupala ja keskeinen sijainti.

Link to comment
Share on other sites

Minä olin 2008 ja ainakin tuolloin pastaparty oli hintansa arvoinen. Tuolloin lennettiin Ryanilla ja asuttiin Reval Hotel Latviassa. Hotelli ei ole halvimmasta päästä, mutta hinta/laatu -suhde kohdallaan; erinomainen aamupala ja keskeinen sijainti.

Ok, T:reelta varmaan lennetään, hintaeroa ei H:kiin ole paljoa mutta autolla ajomatka (-aika) on lyhyempi.

Hotelleja näyttää olevan tarjolla aika runsaasti ihan pelipaikoilta (vanhasta kaupungista), näyttäis että neljän yön reissu jää rutkasti halvemmaksi kuin vaikkapa Tukholman maran viikonlopun laivasessio, eikä ole osallistumismaksutkaan hinnan kiroissa, maratonilla 21.50,- ja puolikkaalla 16,- :cool0010:

Link to comment
Share on other sites

Toissa vuonna pastaparty oli parasta mitä olen saanut. Viime vuonna en enää mahtunut mukaan, mutta saamani palautteen mukaan minulla kävi tuuri kun kävin muualla syömässä. Eli laatu vaihtelee - myös paikka oli eri.

Pastapartya ei pystynyt ilmoittautumisen yhteydessä maksamaan vaikka sille oli valikkonsa, olinko vaan jotenkin tyhmä vai onnistuiko tämä muilla ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Pitääpä tulla itsekin kokeilemaan tätä tapahtumaa! Viime vuoden tulosten perusteella suomalaisia ollut menossa mukana ihan kiitettävä määrä. Ryanairin edulliset lennot varmasti vaikuttavat Riikan maratonin kiinnostavuuteen. Tänään varasin avovaimon kanssa lennot ja hotellin, menolento Tampereelta 5 euroa/hlö ja paluulentokin oli kohtalaisen edullinen. Sopii hyvin tällainen reissu opiskelijan budjettiin ja pääsee näkemään juoksutapahtumaa Suomen rajojen ulkopuolellakin!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy