Jump to content
Juoksufoorumi.fi

11.1.11 ti

Share

Recommended Posts

Pikkusen reippaampi pk aamusta eli sitä kuuluisaa alakynnnystä kiusoomassa verr 1km@5:35 + 6km@4:51 + verr 1,12km@5:40, yht 8,12km@5:02

Yli 140 pääsin 4-6km aikana jolloin vauhtia oli 4:50-4:48, joten ihan hyvillä mielin ollaan. Varsinkin kun aamusta jalka painoi tosi vähän :)

p.s. sykkeen otan aina km välein käsikahvoista, joten data on suuntaa antava.

• Replies 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Yli 140 pääsin 4-6km aikana jolloin vauhtia oli 4:50-4:48, joten ihan hyvillä mielin ollaan.

Ihan mielenkiinnosta, paljonko sulla sairanen on maksimisykkeet? Puolimaran esim. olen juossut noin 3min sua hitammin, mutta pikkusen yli 140 sykkeillä en pääse lähellekään tollaisiin vauhteihin. Itsellä maksimiksi saatiin viime vuonna 199.

Ihan mielenkiinnosta, paljonko sulla sairanen on maksimisykkeet? Puolimaran esim. olen juossut noin 3min sua hitammin, mutta pikkusen yli 140 sykkeillä en pääse lähellekään tollaisiin vauhteihin. Itsellä maksimiksi saatiin viime vuonna 199.

Viimeksi mitattu vuonna 2007 ja sillon pääsin 185. Rajat teskun mittauksessa silloin 132 ja 165, mutta noihin arvoihin en luota varsinkaan alakynnykseen, koska 132 menee rikki jo kun vetää kenkiä jalkaan ;)

On muistettava että kahva mittaus on epäluotettava, eikä aamuisin sykettä saa helposti nousemaan. Päätin aamulla kun ajoin salille että testataan 3.30 vauhtia 5-6km ja tänään aamusta olis menny vaikka 15km, mutta työt perkules alkaa klo 7 ja malttaa pitää NYT!!

p.s. loppusyke oli 145 n. 5,9km kohilla

p.p.s niin ja Koskela jos sulla on n. 15 pykälää korkeempi maksimi niin luulisi sinun kynnysvauhdin olevan 10-15 korkeemmalla?? Siis arvaan näin

Muokattu

onpas hauska päivämäärä. Tänä vuonna on noita ykköspäiviä aika paljon. Ensin oli 1.1.11, nyt 11.1.11, sitten tulee vielä 1.11.11 sekä 11.11.11. Kai nyt noista joku on sellainen pvm, jolloin seurat innolla esim. maratoneja järjestävät.

Toivotaan niin, mutta toisaalta noina päivinä mennään myös innolla naimisiin ja kihloihin(ainakin tuo viimeisin sattuu sopivasti perjantaille). En mie - viimeinen "käyttöpäivämäärä" sattui kesään 2002, perjantaille sekin...

Olen tässä hokenut, että juoksu on ulkoilmaurheilua.

Mutta tänään annoin periksi ja menin matolle juoksemaan.

12 km - avg 135 - 6:02/km.

Olipa hiukan erilainen tunne kuin eilen jäisillä teillä.

Varmaan tulee toistumaan, mutta toivottavasti ei kauhean montaa kertaa. Kyllä mä edelleenkin tykkään juosta ulkoilmassa auringon paistaessa!

Muokattu