Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Karhunkierros päivässä 2011 tournee


GrigoriSoiros

Recommended Posts

Mukana olen. Tuo viikonloppu sopii vielä. Jää melkein 3 viikkoa selvitä tuosta Kreikan maalle, mikäli minut siis huolivat mukaan. Kun rennolla retkeilyasenteella ollaan reissussa ei pitäs olla tekemätön paikka.

Näköjään muillakin sattuu tapahtumia tuohon. Mulla on edellisenä viikonloppuna veteraanien SM-maraton ja Karhunkierroksesta viikon päästä veteraanien SM-puolimaraton.

Link to comment
Share on other sites

http://www.rukansalonki.fi/fi/rukan-salonki-2.html

Tässä vaihtoehto majoitukselle rukan päässä, hyvää tuossa on rukan läheisyys jne.. yhteydet. Tilaa 10 hlölle. Oltiin pesueen kanssa pikkasen isommassa toissa jouluna ja hienoja mökkejä ovat.

Soitin ko. paikaan ja sain tarjouksen mökistä nro2, joka oli sattumoisin vapaana (ruska-aikaa) Hintaa mökille tulee 310€ Eli jos juoksijoita se 9+1 niin hintaa tulee majoituksesta 310€/9 = 34€/lärppä. (huoltaja siis vapautettu maksuista) Ilmoitin että otamme itse makuupussit ja lakanat/ pyyhkeet mukaan, eli ne eivät ole hinnassa mukana.

Omastamielestäni tuo mökki on asiallinen ja tilaa on hyvin 10 hlölle. Mikäli lähtijöitä enemmän kuin 1+9 isoonkin mökkiin mahtuu lattioille punkkamaan, jos ottaa oman patjan mukaan!

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy