Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ma 27.12.

Herra47
 Share

Recommended Posts

Kolmen lepopäivän jälkeen taas liikkeelle. Loma jatkuu, joten puolen tunnin lämmittelykolaamisen jälkeen kevyt päivälenkura osittain pöperöisillä väylillä. Joillekin auraajille kevyen liikenteen väylän "hoitaminen" tuntuu olevan aika vaikea asia. No, hyviäkin pätkiä löytyi. Autotiet tuntuivat kyllä olevan hyvin höylättyjä. Määräviikon alku oli siis tällainen:

12 km @ 6:25 min/km, 1:16, avg 139, max 152.

Illalla olisi vielä tarkoitus vähän mattoilla. Ja jos koittaisi vielä aloittaa lenkkivihossakin mainostetun 100 punnerrusta -projektin. Alkutesti viime viikolla ei kyllä hyvältä näyttänyt, mutta onpahan parannettavaa.

Lepoa tänään. Sen verran tönköiltä tuntui jalat eilen. Tuli tuossa kuitenkin loppuviikkkoon 4:n päivän juoksuputki eikä lokakuun jälkeen ole ollut kahden päivän putkia kuin kerran. Hyvää on se, että mieli lenkkien suhteen tosiaan on normalisoitunut. Ei tarvitse pakottaa itseä ulos. Koko päivän olen miettinyt että pitäisiköhän sitä käydä illalla kymppi heittämässä, mutta maltetaan nyt kuitenkin tänään. Koitetaan vaikka hieman VENYTELLÄ illalla.

Ei tarvitse pakottaa itseä ulos. Koko päivän olen miettinyt että pitäisiköhän sitä käydä illalla kymppi heittämässä, mutta maltetaan nyt kuitenkin tänään. Koitetaan vaikka hieman VENYTELLÄ illalla.

Mun piti pakottaa tai ei ulos, mutta 3 pvän lepopäivän jälkeen teki tiukkaa lähteä tien päälle heittämään se edestakaisin reilu 70km ajomatka, jotta pääsin hiihtämään.

Mun piti pakottaa tai ei ulos, mutta 3 pvän lepopäivän jälkeen teki tiukkaa lähteä tien päälle heittämään se edestakaisin reilu 70km ajomatka, jotta pääsin hiihtämään.

Mulla ei ole ladulle kuin ehkä 70m, siis jos puhutaan edestakaisesta matkasta. Ja vieläpä hyvin hoidetulle ladulle. Eilen kun tein lumitöitä (1,5h-2h) niin siitä veti kelkka lanaushommissa ehkä noin 3-4 kertaa ohi. Rataprofiilikin olisi sopivan haastava. Silti vetelen noilla liukkailla kävelyteillä lenkkarit jalassa.