Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kaius, jos palstailet vielä...

kurppa
 Share

Recommended Posts

Olet ollut tänään mielessäni lämpimästi. Olenhan muutenkin sinun lempipalstailijasi tällä foorumilla (muahhaaaaa). Mutta tänään olen siirtynyt suosikkilistallasi uusiin ulottuvuuksiin.

Sain lahjaksi sisätakin, mikä erehdyttävän paljon muistuttaa lampaan turkkia. Toivotan sinulle turkkeineni hyvää ja lämmintä joulunalusaikaa....bäääääää jos joskus törmäillään.

t. v.kurppa

Sain lahjaksi sisätakin, mikä erehdyttävän paljon muistuttaa lampaan turkkia. Toivotan sinulle turkkeineni hyvää ja lämmintä joulunalusaikaa....bäääääää jos joskus törmäillään.

No perkele. Ja nyt velcrohanskat kaapista, pinkki Willy Warmer tilaukseen ja Roviksen lentoja pälyilemään.

Onhan se tietenkin noloa kun synttäripaketin aukaistessani ajattelin heti vierasta miestä.

Mulle ei kyllä juuri koskaan käy noin, mutta viime viikolla hotellissa Cherbourgissa näin unta että olin raskaana ja synnytys oli just tulossa. Ei ihan sama asia mutta jotenkin vähän sinne päin. Ehkä.

Mutta meillä näkyy olevan tällainen sielujen sympatia näissä lammasjutuissa:)

Ehdottomasti. Mutta kyllä mä tykkäsin susta jo ihan pelkkänä kihtisenä nautanakin. Nyt tietty seksikkyys on lisääntynyt tän lampola-aspektin myötä.

Voi kääk. Nyt meni mulla kyllä jauhot suuhun. Vai mitä tehorehua ne naudoille syöttää. Mutta odotellaan Kaius vielä pari joulua jos mulla olis joskus tarjota se kultainen lypsyjakkarakin:).

Siihen asti brassailen lammastakissani sitten issekseni.

Herra 47 mainitsemat kumisaappaat voisi laittaa ensi vuoden toivelistalle...

Tässä samalla hyvän joulun toivotukset muillekin foorumilaisille eläimellisin tunnelmin tai ilman.

No ei. Tai no, jos oikein hifistellään niin ehkä vielä kullattu lypsyjakkara vois olla tunnelmaa luomassa.