Jump to content
Juoksufoorumi.fi

(Mainos?:) Kulttuurisivut.fi

cokekola
 Share

Recommended Posts

(Tämä on tavallaan "mainos", vaikkakin täysin ei-kaupallinen. Jos tämä tuntuu loukkaavalta tai epäasialliselta, niin pyytäkää Seppoa poistamaa tämä.)

Olen ryhtynyt aikuisiällä juoksun ohessa lämmittelemään entistä kiinnostusta kulttuuriharrastuksiin, lähinnä klassiseen musiikkiin ja kuvataiteisiin, kirjallisuutta on jossain muodossa tullut lueskeltua aina. Yllättäen kultuuriharrastukset alkoivat tuntua vähän yksinäiseltä puurtamiselta verrattuna juoksemiseen, vaikka yksinhän sitä juoksemassakin tulee käytyä. Hetken pohdittuani valkeni, että ero saattaa johtua Seppolasta, juoksufoorumista siis. Täällä kun pääsee vaihtamaan ajatuksia ja ihmettelemään asioita, niin eteenpäin meneminen ja lenkille lähtö tuntuu aina helpolta, vähän niin kuin olisi kaverin kanssa harrastamassa kuitenkin.

Koetin etsiskellä vastaavaa foorumia kulttuuriharrastusten tueksi, mutta en onnistunut kovin montaa keskustelua löytämään. Niinpäs sitten ajattelin, että miksipä en itse pystyttäisi keskustelupalstaa. Joten tuumasta toimeen, ja tänään sain sivsuton jossain määrin käyttökuntoon, toivottavasti ainakin.

Siispä toivotan kaikki kultuurista kiinnostuneet keskustelemaan sivuille kulttuurisivut.fi. Eniten sivuille kaivataan luonnollisesti itse keskustelijoita, mutta myös kaikki ehdotukset, kritiikki, kommentit yms. on tervetullutta. Sekä tietysti vinkit, miten tällaisesta sivustosta saisi tiedon leviämään ja käyttäjiä ja keskutelijoita paikalle.

P.S. Olen muuten sitten täysin diletantti harrastelija Internetin kanssa ja varisnkin sivujen ylläpidon kanssa, joten kaikki voi mennä komeasti pieleen vaikka millä tavoin.

Muokattu

Käyn tutkailemassa.....

Muista laittaa sinne myös "päivän kevennys". Huumoria pitää myös olla. Sanasta kulttuurielokuva vilahti mieleen Halosen "Aleksis Kivi" niin että meinasin pirahtaa itkuun. Mutta sitten kun huumorimielellä ajattelee alkaa jo naurattaa....

:tongue0014:

Hyvä CokeCola! Taidan pysytellä näillä sivustoilla (jollen perusta omia!). Kulttuurisivuilla lienee joitain luuppeja... tai jotain... en minä tiedä... pitäisikö minun tietää....

Hyvä CokeCola! Taidan pysytellä näillä sivustoilla (jollen perusta omia!). Kulttuurisivuilla lienee joitain luuppeja... tai jotain... en minä tiedä... pitäisikö minun tietää....

Ei ole pelkäämiäni luuppeja. Kertonut näistä sivusta musiikkia (oma bändi) harrastavalle, teatteria (tuleva ohjaaja) harrastavalle yleisölle.

Ja jos saisin sen yhden Taideteollisen ihmisen joka harrastaa elokuvia.

Itse en pidä itseäni niin kultturellina!

Ps. siis niin kokopäivätoimisena kulttuurinharrastajana, lienen vaan selainen joka tarttuu joka päivä johonkin asiaan...

Pss. Hankkikaa mulle toinen pää

Muokattu