Jump to content
Juoksufoorumi.fi

To 25.11.

tuittu
 Share

Recommended Posts

PK palauttava/kevyt 10 km @ 5:47/km, ave 150. Matolla. Tuonne arktiseen ilmaan taas minä en alistu. Huomenna taas vähän enemmän ja reippaammin ennen pikkujouluja. La sitten oletettavasti hissunkissun. Mutta la myös juostaan, joten pitää nyt psyykata marmeladiselkärankaani, jotta la on juoksukunnossa. Nyt lasten kanssa TPS:n lätkämatsiin.

Tuonne arktiseen ilmaan taas minä en alistu.

En minäkään ja kun ei ole mattoa kotona niin tulee ohjelmaan LEPO. Ei tällä säällä viitsi mennä ulos skrapaamaan auton ikkunoita. Olen sisällä koko päivän, avaan kohta oluen ja katson kuinka Idrottsföreningen Kamraterna Helsingfors osoittaa sitä sinnikkyyttä, taitavuutta, voimakkuutta ja toveruutta tehden niistä Pohjoisen minkeistä turkin Aravirran ollessa Pentti Arajärven tapaan vain uskollinen sivustakatsoja, joka ei puhu mitään - siis Tintin koira Milou (samanlaisuuden Arajärven ja Miloun välillä on keksinyt radio X3M:n Vaken-ohjelma).

...kun ei ole mattoa kotona niin tulee ohjelmaan LEPO. Ei tällä säällä viitsi mennä ulos skrapaamaan auton ikkunoita.

Mitä? Eihän siellä ole kuin -10 ja vaikka toki viima puhaltaa ikävästi, niin ei se ole este ainakaan PK-juoksulle. Älä Baldiini ala nyt luistamaan, jää muuten kympin enkka (+muut) haaveeksi.

Mitä? Eihän siellä ole kuin -10 ja vaikka toki viima puhaltaa ikävästi, niin ei se ole este ainakaan PK-juoksulle. Älä Baldiini ala nyt luistamaan, jää muuten kympin enkka (+muut) haaveeksi.

Ehkä hyväkin, että Baldille tuli lepopäivä, koska levossa kunto nousee :) Lepoa siis täälläkin...tosin kunto tuskin nousee ;)