Jump to content
Juoksufoorumi.fi

6.5.


cherr
 Share

Recommended Posts

Että siellä on kuuma. Pitää pikkuhiljaa alkaa oikeasti totuttelemaan siihen aamulenkkeilyyn, tuollahan tulee heti liian kuuma vaikka puolialasti painaa mennä (caprit ja lyhythihanen paita kuitenkin toistaseksi vielä päällä..). Ja kaikenmaailman ötököitä tulee millon silmiin ja millon suuhun. .. Hyvä lenkki jokatapauksessa tälle päivälle.

12.63km, 5:54min/km avg164. Viikon vauhtilenkki näytti tuosta tulevan, yleensä juoksen lähemmäs 7 minuutin kilometrivauhtia.

Nyyt imuroimaan ja päivemmällä vielä pyöräilemään..

Link to comment
Share on other sites

Aamulenkki saaristossa. Jos on linnut heränneet, niin myös käärmeet. Näin viisi kyytä, yhden elävän ja neljän auton tappamaa.

Tänään vauhdikas lenkki:

12,0 km - 1:07:00 - avg 147 - max 168.

Loppua kohden kiihtyvällä vauhdilla ja ainakin kiihtyvällä pulssilla.

Mweni kevyesti - vaihteeksi.

Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa!

Mutta miten sijoitan Iconin oikeaan paikkaan, en ole vielä oivaltanut. Mutta niin kauan kuin on elämää, on myös toivoa!

Link to comment
Share on other sites

Joo - kesä ja kärpäset! Mutta en valita, kun pääsin shortseissa j a t-paidassa kirmaamaan tuolla Kouvolan keskuskentällä, eikä vilu iskenyt edes alkuverryttelyssä. Tavoitteena on nyt parantaa vauhtia kesän ja syksyn koitoksia kohti ja säilyttää samalla kestävyys hyvällä tasolla. Aloitin viikottaiset ratasessiot varovasti. Juoksun osalta suunnitelmissa on tehdä neljällä seuraavalla viikolla max-kestävyysintervalleja ja sen jälkeen panostaa vk:een. Tänään fillarilla radalle, kevyttä vr-juoksua 2km, tekniikkaa 6x90m rennon kovaa/1,5 min kävelyä, 3x90m kevyitä pakara pep..n juoksuja/1min kävelyä ja 3x30s Szalkain 'lÃ¥g skippingiä'. Sitten kierros kevyttä ja intervalliharjoitus jossa tavoitteena 4x800m 3:20een 3:20 mittaisilla hölkkäpalautuksilla (Daniels-Gilbertin ohjeiden mukaan) eli hieman yli anakynnyksen vauhtia. Lieneekö ollut kaunis sää vai mikä, mutta kaikki neljä vetoa menivät toissapäiväisen pyörävoimatreenin kangistamilla reisilläkin n. 3.17. Olisihan noita yhden enemmänkin voinut tehdä,eli tämä oli onnistuinut aloitus. Näistä jää aina hyvä mieli kun onnistuu tekemään jotakuinkin tavoitteen mukaisesti.

Illlalla vielä hetki kevyttä uiskentelua ja toivottavasti core-treeniä+venytyksiä.

Link to comment
Share on other sites

Täällä on 20 astetta lämmintä.

Hienosti taas köpsyttelin sauvakävelyllä pururadalla. Oikein oli mittarikin matkassa, että saan nämä huippunopudet laittaa ylös. Kokonaista 45 min ja matkaa 6km. Noille sykkeille nyt on aivan sama. Muutaman pyrähdyksen tein väliin.

Naurattamaan pakkasi kun porukkaa tuli vastaan. Mietin, että mitähän meinaisivat jos sanoisin, että tässä teen viimeistelyjä puolimaraa varten.

Sen muuten olen huomannut, että kun ei ole päässyt juoksemaan, ruokahalu on kadonnut tyystin. Kaipa sitä kuluttaa niin vähän, että ei haluta edes ruokaa.

Uudet pohjalliset oli pari tuntia jalassa kun haravoin (ja sain mehevän rakon käteen). Löysin uusia lihaksia jaloista. Nilkan ulkosyrjän lihakset kipeytyi.

Link to comment
Share on other sites

Kevyen viikon pitkänä 20 km, 5:59/km, syke 142. Testiajolla olivat upouudet Karhun M2-kengät, jotka ainakin näin alkuun tuntuivat hyvältä ostokselta. Eipä muutenkaan ollut valittamista, kun sai juoksennella hienossa auringonpaisteessa ja pitkän talven jälkeen lyhyissä housuissa ja T-paidassa.

Link to comment
Share on other sites

13 km shortsit ja T-paita... hi-huu!! Rauhallista köpöttelyä 8km n. 6:10min-km ja loppu 5km n. 5:45 min-km. Piti olla reipas 10km, mutta pohkeet on todella kipeät ja ylikuntoiset viime viikosta. Lenkin lopussa ei vaivannut, mutta kyllä jäällä saa hivellä pohkeita tänä iltana. Huomenna vapaa tai vesijuoksua vielä paluatellen...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy