Guest meikäläinen Lähetetty 5. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 5. toukokuuta , 2006 Siis kuka on nuorin maratoonin juosssut henkilö sekä ulkomailla että suomessa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
the runner Lähetetty 6. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 6. toukokuuta , 2006 Suomessa se on varmasti Jarno Lehtinen, joka oli maratonin aikaan 11 tai 12 vuotta. Paikka oli Seinämaraton ja vuosi muistaakseni 2004. Aikakin oli alle 4 tunnin. Että revitään siitä Taitaa muuten olla jopa koko maailman nuorin maratonin juossut, koska pääsi muistaakseni Guinnesin kirjaan tuolla suorituksella. Way to go Jarno! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landor Lähetetty 6. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 6. toukokuuta , 2006 Taitaa tuo Intialainen kaveri olla nuorimmasta päästä, jos 3,5 vuotiaana juoksi 48 km. http://www.seponkotisivut.dreamhosters.com/vbullet/showthread.php?t=3587 http://fi.wikipedia.org/wiki/Budhia_Singh Muutama päivä sitten juoksi 65 km seitsemään tuntiin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Meikäläinen Lähetetty 6. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 6. toukokuuta , 2006 Suomessa se on varmasti Jarno Lehtinen, joka oli maratonin aikaan 11 tai 12 vuotta. Paikka oli Seinämaraton ja vuosi muistaakseni 2004. Aikakin oli alle 4 tunnin. Että revitään siitä Taitaa muuten olla jopa koko maailman nuorin maratonin juossut, koska pääsi muistaakseni Guinnesin kirjaan tuolla suorituksella. Way to go Jarno! No petkele enpä taida sitte juosta maratoonia ku oon jo 15!Palautumisessa menis niin kauan.Oon viime syksynä juossut 32km aikaan:2h50min.Yleensä pitkät pk lenkit on 15-25km joten kyllä kai se menis kun vähän tuota juoksua harjottelis,en nimittäin ole juoksija vaan MAASTOHIIHTÄJÄ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the runner Lähetetty 6. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 6. toukokuuta , 2006 Huh toi wikipedian juttu oli kyllä jo suorastaan kamalaa luettavaa huh huh Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForrestG Lähetetty 7. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 7. toukokuuta , 2006 No petkele enpä taida sitte juosta maratoonia ku oon jo 15!Palautumisessa menis niin kauan.Oon viime syksynä juossut 32km aikaan:2h50min.Yleensä pitkät pk lenkit on 15-25km joten kyllä kai se menis kun vähän tuota juoksua harjottelis,en nimittäin ole juoksija vaan MAASTOHIIHTÄJÄ. Eihän maratonin juoksemisessa ole mitään ihmeellistä. Palautuminen riippuu kuinka kovaa vedät maran suhteessa omaan kuntoon. 15-19 vuotiaana olisin pystynyt juoksemaan vaikka 3 maratonia samana päivänä(hitaasti). Sun ikäisenä kävin vetää 32 km:n pitkän noin kerran viikkoon. yleensä aikaan 2.35-2.17 :selaa harjoituspäiväkirjaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vherva Lähetetty 8. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 8. toukokuuta , 2006 http://uk.sports.yahoo.com/06052006/3/india-s-running-sensation-sparks-abuse-row.html Ihan hyväkin, ettei vastaavaa tapahdu Suomessa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoerf Lähetetty 8. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 8. toukokuuta , 2006 "Health fears ground marathon tot" -BBC News, 8.5 2006 Koko stoori osoitteessa: http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/4984406.stm tiedä sitten tuleeko pojan juoksuille loppu vai ei.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the runner Lähetetty 9. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 9. toukokuuta , 2006 Snoerf: kiva toi sun allekirjoitus :icon_biggrin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoerf Lähetetty 9. toukokuuta , 2006 Share Lähetetty 9. toukokuuta , 2006 Snoerf: kiva toi sun allekirjoitus :icon_biggrin: Thanks! :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Semze Lähetetty 5. huhtikuuta , 2010 Share Lähetetty 5. huhtikuuta , 2010 Mäki oon 15-v ja syntyny 23.2.1995 Nyt ois mullaki puolimaraton eessä =) Mun normilenkit on kans jotaki 10-25 paikkeilla. Viimekesän pisimmät lenkit tais olla jotai 33km vähä vajaaseen kolmeen tuntiin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Provenzano Lähetetty 5. huhtikuuta , 2010 Share Lähetetty 5. huhtikuuta , 2010 Mäki oon 15-v ja syntyny 23.2.1995 Nyt ois mullaki puolimaraton eessä =) Mun normilenkit on kans jotaki 10-25 paikkeilla. Viimekesän pisimmät lenkit tais olla jotai 33km vähä vajaaseen kolmeen tuntiin. Miks ihmeessä et tähtää suoraan kokonaiseen, kun jo 30km lenkejä oot juossu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts