Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Joulukalenteri 2010

Sleepless
 Share

Recommended Posts

kaikki valittavat että Suomessa on/on ollut lama.

Ehkäiskäämme siis lama Suomessa!

Päätin avata joulukalenterin 2010 jo tässä vaiheessa, että kaikki pääsevät aloittamaan lamaa ehkäisevän kuluttamis(miettimiseen) jo nyt.

Nämä viestithän eivät sisällä lainkaan mainontaa!

(Yritän selvittää kuinka monta ostospäivää on jäljellä H-hetkeen eli 24.12.

Olkaapa kuulolla!)

Ja tässä vettä säästävä vaihtoehto (VAIN MIEHILLE) :icon_redface:

http://www.youtube.com/watch?v=IlzWaMzvpNo

huoltovapaa (yksi vaihdettava osa)

keraamisina ja teräksisinä

vaikuttava aine ei aiheuta ympäristöongelmia

10 v. takuu

• Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Olisko mahollista, että ens vuonna laitat joulukalenterin pystyyn jo lokakuun alusta? Sais stressata kuukauden pidempään...niin ne jotka stressaa...minä en...

Lokakuussa myydään vielä Halloweenia. Ei ihan tälläista päällekkäisyyttä :conf:

En mie joulua stressaa. Kunhan saan edes jonkun järkevän syyn käydä foorumilla.

Kun ihan tulostenkirjausketjuun ole ehtinyt :icon_redface:

Kun mulla on niin ihkuikävä kaikkia kaikkia teitä. :love0034:

Ja tässä vettä säästävä vaihtoehto (VAIN MIEHILLE) :icon_redface:

http://www.youtube.com/watch?v=IlzWaMzvpNo

huoltovapaa (yksi vaihdettava osa)

keraamisina ja teräksisinä

vaikuttava aine ei aiheuta ympäristöongelmia

10 v. takuu

No voi hyvänen aika... Lahjaideaksiko tämä oli tarkoitettu? Jokainen mieshän tietysti haluaa oman kotipisuaarin, varsinkin sellaisen, josta puuttuvat kaikenlaiset itsepuhdistusmekanismit kuten (puoli)automaattinen vesihuuhtelu. Videolla mainittu "daily maintenance" ei nyt suoranaisesti kuulostanut samalta kuin "huoltovapaa" näin miehisin korvin kuultuna.

Vai että vain miehille. Se on tasa-arvo nyt, joten:

huoltovapaa (yksi vaihdettava kertakäyttöinen osa)

pahvisena

ei mitään aineita

takuulla aiheuttaa hilpeyttä ja hämmennystä (varsinkin jos käyttää niin kuin käyttöä demonnut nainen, siis housut jalassa).

Kyllä mies nyt yllättyy, kun kauan odotetun lahjaekopisuaarin seuraksi vessaan ilmestyykin paketillinen pahvitötteröitä!

On varmaan sen verran jäänyt niitä luukkuja välistä, että laitetaan nyt varmuuden vuoksi pari luukkua lisääkin. Ensinnäkin insinööreille: pdf, ja kun naisia ja insinöörejä on nyt muistettu, niin laitetaan jotain vielä miehillekin: jpg.

Kas näin. Ja sitten voidaankin taas jatkaa hyvillä mielin tuikkukynttilän polttamista molemmista päistä seuraavat ~kuusi viikkoa, tai mitä tästä nyt jouluun onkaan enää aikaa. :tongue0014:

Vaikea mieltää mistä ajatus murjottajasta olisi syntynyt, kun mielestäni ne ketjut, joissa meistä molemmat ovat vaikuttaneet, ovat muutenkin olleet enemmän kieli poskella seposteltuja. Mutta mikäpä minä olen toisten saamia mielikuvia arvostelemaan. Sitäpaitsi, uusia piirteitähän paljastuu itse kustakin:

Annoit pari hyvää pointtia markkinointiin Eskoseni....

Kieltämättä varsin ovelaa nettipalstojen käyttöä, enpä ollut ennen hoksannutkaan... Sinullahan oli tosiaan kauppamiehen postikin vapaana. Maailmanpelastus toki kiinnostaa ihan ammatillisessakin mielessä, mutta valitettavasti sen täysipäiväinen kauppaaminen ei vain juuri nyt sovi aikatauluihin. Johtuu ihan vain tuosta vuorokauden pituudesta (24h). Mutta sovitaan, että tämä oli vaikkapa ilmainen maistiainen, ja voidaan jatkaa konsulttipohjalta tästä eteenpäin.

Taitaapi tulla lahjakas joulu itse kullekin.:holzhacker:

Vaikea mieltää mistä ajatus murjottajasta olisi syntynyt, kun mielestäni ne ketjut, joissa meistä molemmat ovat vaikuttaneet, ovat muutenkin olleet enemmän kieli poskella seposteltuja. Mutta mikäpä minä olen toisten saamia mielikuvia arvostelemaan. Sitäpaitsi, uusia piirteitähän paljastuu itse kustakin:

Kieltämättä varsin ovelaa nettipalstojen käyttöä, enpä ollut ennen hoksannutkaan... Sinullahan oli tosiaan kauppamiehen postikin vapaana. Maailmanpelastus toki kiinnostaa ihan ammatillisessakin mielessä, mutta valitettavasti sen täysipäiväinen kauppaaminen ei vain juuri nyt sovi aikatauluihin. Johtuu ihan vain tuosta vuorokauden pituudesta (24h). Mutta sovitaan, että tämä oli vaikkapa ilmainen maistiainen, ja voidaan jatkaa konsulttipohjalta tästä eteenpäin.

Taitaapi tulla lahjakas joulu itse kullekin.:holzhacker:

Allright. Mutta Esko, en ole ovela kauppaihminen, kaukana siitä.

Jusufalia lainatakseni satun vain useimmiten tekemään asioita siltä istumaltaan.

Meni syteen tai saveen. Tilastollisesti en ole kyennyt luotettavasti rekisteröimään kumpaan enemmän.

Katumuspäivien määrästä päätellen kommenttini eivät kai ole aina napsahtaneet.

Joskus toivon että olisin insinööri. Muotoilisin elämän matemaattisiksi yhtälöiksi, jotka ovat

joko tosia tai epätosia.....

P.S. Minua vaan ihmetyttää minne ne hymiöt ovat kadonneet?

Joskus toivon että olisin insinööri. Muotoilisin elämän matemaattisiksi yhtälöiksi, jotka ovat

joko tosia tai epätosia.....

P.S. Minua vaan ihmetyttää minne ne hymiöt ovat kadonneet?

Aika yksinkertainen mielikuva yhtälöistä. Voi niitä kuvata toisinkin. Nimittäin, joihinkin yhtälöihin ratkaisuja on yksi, joihinkin monta, toisiin ei yhtään. Joihinkin voi löytyä vain kokeellisia ratkaisuja, ratkaisut voivat olla negatiivisia tai positiivisia, rationaalisia tai irrationaalisia, tai jopa komplekseja/imaginäärisiä. Joidenkin yhtälöiden ratkaisuja voidaan laskea loputtomiin, eikä silti seuraavaa lukua voi aikaisempien perusteella ennustaa (esim. pii). On myös sellaisia yhtälöitä, joista ei tiedetä, onko niihin sitä ratkaisua vaiko ei. Ja sitten tulevat tietenkin vielä ne kaikkein ikävimmät yhtälöt, siis ne, joissa on virhe...

Eivät ne hymiöt mihinkään ole kadonneet. Klikkaat vaan "Normaali vastaus" painiketta, niin pääset perinteiseen viestienlähetystilaan, jossa hymiöt taas näkyvät. Ellet ole säätänyt asetuksiasi niin, että palsta näkyy pelkkänä tekstinä tms. Jos ei tuo auta, niin laita tämä sivu kirjanmerkkeihin.

Olisikohan sisällä "papu".

Papusapuskahan onkin kasvisruokaa ravitsevimmasta päästä, joten ihmekö tuo, jos on kalkkuna vähän päässyt pulskistumaan.

Mutta juu. On vähän erilaisia tuikkukynttilöitä "päässyt kertymään" (värillisiäkin oli ainakin valmistajilta Havi, Spaas, Polar, Duni, Diana Lys, Tindra ja Müller-Kerzen). Joten ajattelin ehkä tehdä jonkin pienen tuikkutestin tässä jossain vaiheessa kun kerkeän. Pitänee käydä vielä hankkimassa jotain lisääkin, kun ainakin kalleemmat pikkupaketeissa myytävät kotimaiset on ennestään tullut jätettyä kauppojen hyllyille (ei nyt tule valmistajia äkkiseltään mieleen). Se voisi olla vaikka sitten oma kontribuutioni joulukalenteriin tai jouluilon tuomiseen palstalaisille. Ehdotuksia testin toteuttamiseen voi tehdä. Itse poltan tuikkuni yleensä lasikuorissa, joten peltisistä tulisi sitten varmaan testattavaksi sekä alkuperäinen että lasikuoriin siirretty tuikku.