Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Salainen ase - maratonparta

AS
 Share

Recommended Posts

Olen huomannut, että ainakin minulle tavoitteiden julkinen uhoaminen toimii tehokkaasti. Sitoutuminen on voimakkaampaa, kun ryyditän sitä kertomalla myös muille mihin pyrin.

Ihan kuolemanvakavasta toiminnasta ei sentään ole kyse. En kuvittele yli 40-vuotiaan neljän tunnin maratoonarin tavoitteiden saavuttamisen kuuluvan elämäni tärkeimpien asioiden joukkoon. Kuten sanoa kuuluu: kilpailen vain itseni kanssa.

Silti muun harjoittelun kehittyessä myös rinnakkaistoimia on vietävä eteenpäin. Tämän alkukesän projekti on 3.30-maratonparta.

Naama on ollut ajamatta nyt viikon, ja seuraavan kerran sille näytetään partahöylää, kun juoksen maratonin alle 3.30.

Tavoite on mahdollisuuksien rajoissa Tukholmassa, jos kaikki menee nappiin ja olosuhteet ovat kohdallaan. Seuraava mahdollisuus on HCM, ja jos homma ei taitu sielläkään saattaa parran kasvatus jatkua ensi kesään.

En haasta ketään mukaan, kunhan paukutan henkseleitä. Ideaa saa silti kopioida vapaasti. Jos käyttäisin hymiöitä, tässä sellainen iskisi silmää.

No mulla on ollut tapana kasvattaa toi play off- parta, tänä vuonna se piti ajaa turhan aikaisin pois :(

Jätän kans väliin ton tavoiteaikapartajutskan, saattaa tavoitteisiin mennä niin kauan että vielä kompastun jouhiini.

Sellaista karpaasipartaa tulee kyllä pidettyä jatkuvasti, on tuo iho sen verran herkkä ärtymään, nyt ärtyy kyllä vaimo, mutta jompi kumpi on valittava ;)

Ihan hassu idis. Mulla ei hirveästi naamassa näy vaikka parikin vuotta joutuisi odottamaan tavoitteiden täyttymistä.

Minullakaan kukaan ei varmaan huomaisi jos maratonparran kasvaittaisin. On näet ollut ajamatta jo pari-kolme vuotta, vähän suun edestä olen pahimpia aina karsinut välillä. Osa parrasta on palmikoitu ja palmikon pää on noin kämmenen leveyden päässä navasta jo menossa.

Mutta paistaahan se päivä risupartaankin.

Ihan hassu idis. Mulla ei hirveästi naamassa näy vaikka parikin vuotta joutuisi odottamaan tavoitteiden täyttymistä.

Meikäkin olis samanlainen "tissiposki"... vaikka tavoitteet ei kymmeneen vuoteen rikkoutuisi. Pitääs keksiä joku muu itelle...esim. ei oluen olutta edes kesähelteellä pitkiksen aiheuttaman janon tuskaan...

Aikamoinen Jeesus -parta tolla yhelleä Jenkki "joglaaja" juoksijallakin:

http://www.partypics.com/ver2/ViewImage.aspx?OrderNo=26100988&Roll=00206&Frame=0052

Normaalisti ei partaa, joten käyttää luultavasti treeneissä parran kasvu = motivaatio -tekniikkaa. eli ellei ME -tulosta tule niin parta jää ja jos onnistuu niin saa ajaa pois

- J

Minullakaan kukaan ei varmaan huomaisi jos maratonparran kasvaittaisin. On näet ollut ajamatta jo pari-kolme vuotta, vähän suun edestä olen pahimpia aina karsinut välillä. Osa parrasta on palmikoitu ja palmikon pää on noin kämmenen leveyden päässä navasta jo menossa.

Sullehan voisi sitten soveltaa käänteistä systeemiä; ellei maraton kesällä mene alle 3:30, niin parta lähtee. :cool: Kuulostaako pahalta?